Compania anunță lansarea unui program educațional de prevenire a tulburărilor gastro-intestinale
Compania farmaceutică Dr. Reddy’s Laboratories (NYSE: RDY) împlinește 20 de ani de la lansarea operațiunilor sale în România. Compania a intrat pe piață în 1995, având ca obiectiv să pună la dispoziția pacienților medicamente accesibile și de calitate. De la momentul lansării, Dr. Reddy’s România a înregistrat constant creșteri anuale, devenind o companie importantă pe piața medicamentelor generice, cu o reputație deosebită în anumite arii terapeutice, în mod special în gastroenterologie și oncologie. Având o echipă dedicată, care numără peste 90 de profesioniști, Dr. Reddy’s comercializează în prezent 35 de produse în 8 domenii terapeutice cheie, printre care gastro-enterologie, oncologie, terapia durerii și neuro-psihiatrie.
Dr. Reddy’s Laboratories a marcat acest moment important anunțând lansarea unui nou program educațional de prevenție a tulburărilor gastro-intestinale. Intitulat “Împacă-te cu stomacul tău”, programul demarează în această toamnă în mai multe orașe mari din România și pune accent pe impactul pe care stilul de viață echilibrat și obiceiurile alimentare îl au asupra sănătății gastro-intestinale. Programul va oferi informații relevante despre atitudinile, percepțiile și comportamentele actuale, care au un impact direct asupra sănătății, urmărind o îmbunătățire a dietei și a obiceiurilor de viață.
“Sunt mândru că sărbătorim 20 de ani de activitate Dr. Reddy’s în România și doresc să felicit întreaga noastră echipă talentată și devotată, cu ocazia acestui eveniment important. România este una dintre cele mai importante piețe din Europa de Sud-Est, cu perspective excelente pentru viitor. Sunt convins că vom continua să atingem cu succes principalul nostru obiectiv, acela de a oferi medicamente inovatoare, la prețuri accesibile”, a declarat Abhijit Mukherjee, Chief Operating Officer – Dr. Reddy’s Laboratories Ltd.
“Sprijinul și încrederea de care ne-am bucurat în ultimii 20 de ani au motivat echipa noastră să inoveze în permanență, pentru a găsi astăzi soluții la problemele de sănătate de mâine. În viziunea noastră medicamentele nu sunt niște simple molecule, ci o modalitate de a ajuta oamenii să se bucure din nou de sănătate”, adaugă Vijay Palamadai, Country Manager – Dr. Reddy’s Romania
Evenimentul aniversar a marcat și lansarea oficială a noii identități vizuale Dr. Reddy’s în România. Sub sloganul Sănătatea nu poate să aștepte (Good Health Can’t Wait), noua identitate de brand ghidează acțiunile companiei în întreaga lume. Noul logo exprimă Empatie și Dinamism, două elemente care confirmă misiunea companiei de a răspunde în primul rând nevoilor pacienților. Empatia contribuie la înțelegerea aprofundată a nevoilor pacienților, iar Dinamismul ajută Dr. Reddy’s să abordeze aceste nevoi în mod inovator și rapid. Parte a noului logo, simbolul inimii transmite ideea de grijă, iar cercurile simbolizează promptitudinea în reacții.
Implicarea în comunitate
Pe parcursul celor 20 de ani de când operează în România, Dr. Reddy’s Laboratories a dezvoltat mai multe proiecte sociale, în parteneriat cu diverse organizații locale, pentru a promova sănătatea și a ajuta pacienții să trăiască o viață mai bună. De la demersuri caritabile până la campanii educaționale, aceste inițiative subliniază eforturile constante ale companiei de a soluționa complet și creativ nevoile curente ale pacienților.
Printre cele mai importante proiecte se numără:
Can Day – Campanie educațională pentru informarea publicului cu privire la cancerul de sân
În 2013, Dr Reddy’s a lansat un program educațional pentru prevenirea cancerului de sân, detectarea bolii într-o fază incipientă și prezentarea opțiunilor de tratament. Dezvoltat în parteneriat cu retaileri de top, așa cum sunt Metro și Auchan, proiectul a ajuns la peste 300 de femei, care au beneficiat de un curs gratuit de instruire și prevenție, ținut de un specialist în oncologie.
Scoala Distractivă – Proiect educațional pentru copiii bolnavi de cancer
Dr. Reddy’s România a oferit susținere financiară ONG-ului Little People, pentru dezvoltarea unui proiect care își propune să le asigure copiilor internați în spitale un drept fundamental: facilitarea accesului la educație. În ianuarie și august 2015, trei unități de oncologie pediatrică din Cluj-Napoca, București și Târgu-Mureș au participat la acest proiect. Aproximativ 35 de copii au beneficiat de activități educaționale personalizate, în cadrul inițiativei Fun School.
Despre Dr. Reddy’s: Dr. Reddy’s Laboratories Ltd. (NYSE: RDY) este o companie farmaceutică globală a cărei misiune este să ofere medicamente accesibile și inovatoare, pentru o viață mai sănătoasă. Prin intermediul celor trei unități de business ale sale – Pharmaceutical Services & Active Ingredients, Global Generics și Proprietary Products – Dr. Reddy’s oferă un portofoliu de produse și servicii care includ ingrediente active, servicii farmaceutice special adaptate, molecule generice, biosimilari și formule farmaceutice diferențiate. Principalele domenii terapeutice asupra cărora ne concentrăm sunt gastro-enterologia, cardiologia, diabetologia, oncologia, terapia durerii și a infecțiilor. Dr. Reddy’s operează pe mai multe piețe din întreaga lume, cele mai importante fiind SUA, Rusia & CSI, Venezuela și India. Pentru mai multe informații, accesați www.drreddys.com.