Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dr. Oetker povestește Ce dorește Moșu’ în noua campanie semnată Cheil | Centrade

Dr. Oetker Ce dorește Moșu’

De Crăciun, toată lumea știe că Moșul e foarte atent cu dorințele fiecăruia și se asigură că primesc cadoul mult dorit. Dar în toată agitația de Sărbători nimeni nu și-a pus cea mai firească întrebare: „Oare Moșu ce își dorește să primească de Crăciun?” Pe el cum îl putem răsplăti?

Pentru a aduce în atenție „Mixurile pentru Ceva dulce” și „Mixurile pentru ceva sărat”, Cheil | Centrade și Dr. Oetker au deci să celebreze cea mai importantă masă a Moșului – gustarea pe care o găsește lângă brad în noaptea de Crăciun, atunci când vine cu cadourile, alături de un pahar de lapte.

Mesagerii campaniei au fost elfii Moșului care au dat de veste în toată țara un adevăr simplu: după un drum lung din Laponia până la noi, tot ce-și dorește este o gustare cu ceva sărat și delicios, să-și potolească foamea, și ceva dulce, să știe cât de mult îl iubim.

Dr. Oetker Ce dorește Moșu’

Cele trei etape ale campaniei: teasing, reveal și concurs au comunicat site-ul campaniei www.cedorestemosu.ro prin execuții în TV și în social media, pe pagina de Facebook „La Desert by Dr. Oetker”.

Spot TV:

Pe site, toată lumea va putea găsi inspirație pentru gustarea Moșului direct din rețetele elfilor.

Elfii au provocat fiecare familie ca, în noaptea de Ajun, să posteze o fotografie cu gustarea pe care i-au lăsat-o Moșului sub brad.

După campania Frici de ronțăit dezvoltată cu ocazia Halloween-ului, în care am povestit despre fricile celor mari prin ochii celor mici, de Crăciun Dr. Oetker surprinde un nou moment autentic în familie prin campania Ce dorește Moșu’, continuând astfel strategia de a fi un brand relevant pentru familiile românești, cu un mesaj puternic pentru fiecare ocazie din an.

Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu, Executiv Creative Director
Alina Zaharescu, Head of Art
Ștefan Lungu Group Creative Director/ Copywriter
Carmen Miruță, Client Service Director
Codruța Strat, Account Director
Bianca Bîtu Cauc, Account Manager
Veronica Bratu, Social Media Specialist

Echipa Dr. Oetker:
Ioana Iacobescu, Marketing Director
Ramona Soare, Brand Manager
Diana Grigorescu, Digital Manager

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.