Agentia MediaCom Romania va gestiona, incepand din 2008, contul de media al
Dr. Oetker, in urma unei licitatii desfasurate la inceputul acestui an, la care care au mai participat inca doua companii de media.
Potrivit directorului de marketing al companiei, Stefania Sofronie, alegerea agentiei castigatoare s-a facut in urma unei analize complexe, care s-a intins pe mai bine de o luna si jumatate. Au fost luate in calcul criterii precum rezultatele procesului de buying, creativitatea si ideile noi privind planificarea strategica, cunoasterea si intelegerea marcii Dr. Oetker si a produselor sale. „Ne asteptam de la agentia MediaCom sa aduca o abordare noua si creativa la problemele de media si strategie ale campaniei noastre. Suntem siguri ca noua echipa se va ridica la inaltimea standardelor cerute si le uram bun venit in marea familie <<Dr. Oetker>>”, afirma Stefania Sofronie.
Carmen Lixandru, director general al MediaCom Romania, spune, la randul sau: „Pitch-ul a fost, intr-adevar, foarte solicitant, pentru ca vine pe fondul cresterii fara precedent a complexitatii pietei de media din Romania. Am aratat ce ar trebui schimbat, ce putem noi sa facem atat la nivelul negocierilor media cat si pe zona de strategie. In plus, ne-am dorit foarte mult sa castigam acest cont si am facut tot posibilul sa convingem clientul ca avem solutiile cele mai eficiente”.
Odata cu preluarea contului, MediaCom Romania va gestiona comunicarea integrata Dr. Oetker pe toate canalele traditionale: TV, print, radio, internet, Out-of-Home. Printre campaniile Dr. Oetker aflate in derulare in acest moment, una este, in sine, o premiera – primul spot realizat de catre compania germana in intregime in Romania – promotie pentru care Dr. Oetker impreuna cu agentia MediaCom a lansat deja campania mass media.
Dr. Oetker este cel mai puternic producător de aditivi de patiserie, prafuri pentru deserturi şi conservanţi din România, fiind prezent pe piaţa locală cu peste 90 de produse (inclusiv pizza congelată şi musli), majoritatea fabricate în ţară, la Curtea de Arges. Potrivit studiilor de piaţă, Dr. Oetker este cea mai cunoscută şi folosită marcă din domeniul alimentar din Germania, iar în România este leader de piaţă pe toate categoriile pe care activează. Cifra de afaceri, la nivelul anului 2006 a fost de 31 de milioane de euro, cu o marja a profitului operational de 20%.
{mosloadposition user10}