- Dr. Fischer Dental anunţă intenţia de listare pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti
- Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9,2 milioane de lei în 2020, cu o rată a profitului de 25,4%, și își propune extinderea pe noi pe piețe externe, având deja clienți în 10 țări din Europa și America.
Operațiunile de atragere de capital, printr-un plasament privat, precum și cele de listare a acțiunilor vor fi intermediate de TradeVille.
Dr. Fischer Dental, liderul pieţei de tehnică dentară din România, cu o experiență de peste 25 de ani, anunţă intenţia de listare pe piața AeRO a Bursei de Valori Bucureşti. Atragerea de finanțare de pe piața de capital vizează cu precădere extinderea business-ului pe piețele internaționale și fructificarea potențialului ridicat de creștere pe aceste piețe, unde compania este deja prezentă și are dezvoltate parteneriate de tradiție.
De asemenea, se urmărește consolidarea poziției pe piața locală, în contextul în care aceasta este foarte fragmentată, ceea ce permite creșterea prin stabilirea unor puncte mobile de servicii – reprezentând angajați cu rol de agenți de vânzări și consultanți – și prin digitalizarea susținută a actului medical stomatologic, care facilitează pătrunderea în orașe mai puțin dezvoltate din România.
Acțiunile companiei vor fi disponibile sub simbolul DENT, iar listarea este așteptată în luna ianuarie 2022. În perioada următoare, compania va realiza un plasament privat, dorind să atragă suma de 5 milioane de RON. Operațiunile de atragere de capital și de listare vor fi intermediate de TradeVille.
„Nevoia de a avea o dantură sănătoasă este de primă importanță pentru toată lumea, dar și permanentă, în toate etapele vieții, iar în jurul deservirii la nivel de excelență a acestei nevoi am construit întreg Grupul Dr. Fischer. Bazându-ne pe o echipă formată din cei mai buni specialiști din piață, oferim servicii şi lucrări protetice de înaltă calitate, la preţuri competitive, în termeni de execuţie extrem de rapizi, pentru clienți din ţară şi străinătate. Rezultatele foarte bune pe care le-am obţinut până acum, nivelul înalt de pregătire al echipei, notorietatea din branșă şi un profil unic al serviciilor oferite sunt atuuri care vor fi folosite de Grupul Dr. Fischer pentru a trece la un nou nivel al afacerii. Ne propunem să devenim unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de tehnică dentară de pe piața europeană. Avem în dotare cele mai noi şi mai performante echipamente de producţie şi confecționăm lucrările cu aceleași materiale folosite de laboratoare din ţări precum SUA, Germania, Marea Britanie sau Elveţia,” a declarat Dr. Antoaneta Fischer, fondatoarea Dr. Fischer Dental.
În ultimii ani, Dr. Fischer Dental a investit în tehnologii digitale moderne, ceea ce a permis companiei realizarea de lucrări protetice la cele mai înalte standarde mondiale și au generat majorarea capacității de producție chiar și cu 100% pentru anumite segmente. Laboratorul, aflat în Bucureşti, deservește clienți – dintre care unii de peste 15 ani – în țări precum Canada, Belgia, Franța, Germania, Italia, Suedia și SUA.
„Avem rezultate foarte bune de vânzări, atât în România, cât şi pe pieţele externe, există un potenţial foarte mare de creştere al acestei pieţe de nișă, iar finanțarea atrasă de pe piața de capital va contribui la materializarea planurilor de dezvoltare pe plan internațional. Realizările echipei noastre, bazate pe know-how la cel mai înalt nivel și pe adoptarea tehnologiilor digitale, obțin, zi de zi, aprecierea clienților și sunt convinsă că vor câștiga și încrederea investitorilor,” a adăugat Antoaneta Fischer.
Dr. Fischer Dental a înregistrat o creştere constantă a veniturilor în ultimii trei ani, reușind, în cursul anului trecut, să compenseze scăderea înregistrată în perioada de stare de urgență, când cabinetele au fost închise timp de 2 luni, prin livrările făcute la export. Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9,2 milioane de lei şi o marjă de profit net de 25,4%.
În primul semestru din 2021, Dr. Fischer Lab a raportat venituri de 5,18 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creştere de 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pentru întreg anul 2021 compania estimează o cifră de afaceri de 10,7 milioane de lei.