Oferind formule superioare de ingrijire completa a pielii, pentru barbati, Dove Men+Care se lanseaza in Romania
Specialistii in dermatologie ne atrag atentia ca pielea unui barbat este cu 16-22% mai groasa decat cea a unei femei. Continand mai mult colagen, epiderma masculina este mult mai rezistenta, se rideaza mai putin si cu cativa ani mai tarziu fata de cea a unei femei. Pe de alta parte, cea mai mare problema semnalata de barbati este aceea a senzatiei de piele uscata, resimtita imediat dupa dus. In plus, agresiunile cotidiene datorate rasului necesita ingrijiri speciale, iar atunci cand apar ridurile, acestea sunt mult mai profunde.
Dove stie ca pielea este o oglinda ce reflecta sanatatea corpului si a creat special pentru barbati gama Dove Men+Care, ce ofera produse de ingrijire completa pentru barbati: sapun, gel de dus si deodorant antiperspirant.
Lansata in anul 2010 in 16 tari la nivel global, gama Dove Men+Care vine anul acesta in Romania ca o oportunitate pe piata produselor de ingrijire pentru barbati, adresandu-se barbatului puternic, pentru care confortul dat de o piele sanatoasa si hidratata este extrem de important.
„Lansarea gamei Dove Men+Care in Romania reprezinta un pas firesc de extindere a promisiunii si expertizei Dove in segmentul masculin de ingrijire. Adresandu-se barbatului matur, preocupat de aspectul sau fizic si in special de produse de ingrijire personala cu adevarat functionale, produsele Dove Men+Care ofera ingrijire superioara, eficienta de top si o senzatie de confort ce dureaza pe parcursul intregii zile” afirma Oana Davidoglu, Personal Care Marketing Manager Unilever.
Dezvoltate de specialistii Dove, gelurile de dus Dove Men+Care au la baza tehnologia MicroMoisture™ (microparticule de Petroleum Jelly ce se activeaza atunci cand intra in contact cu pielea, ajutand la hidratarea in profunzime a pielii uscate) si ofera ingrijire superioara pentru un confort total al pielii. Disponibile in trei variante (Clean Comfort, Extra Fresh si Aqua Impact), gelurile de dus Dove+Men Care ofera rezultate vizibile pentru pielea uscata inca de la prima spalare.
Dove Men+Care Extra Fresh: primul sapun special creat pentru barbati. Beneficiind de tehnologia Dove cu ¼ crema hidratanta si un parfum revigorant, sapunul Dove Men+Care Extra Fresh ofera hidratare si senzatie de prospetime tenului supus agresiunilor zilnice cauzate de barbierit.
Deodorantele antiperspirante Dove Men+Care: protectie de top si ¼ agenti hidratanti. Peste 50 % dintre barbati vorbesc despre iritatii la subrat sau alte probleme ale pielii cauzate de alte deodorante. Special create pentru barbati, antiperspirantele Dove Men+Care ofera protectie totala impotriva transpiratiei, a mirosului neplacut si a iritatiilor pielii de la subrat.
Formula unica a antiperspirantelor Dove Men+Care combina ingrediente active, ce asigura protectie impotriva transpiratiei, cu tehnologia cu ¼ agenti hidratanti pentru o piele protejata impotriva iritatiilor. Rezultatul? Niciun alt antiperspirant pentru barbati nu ofera aceeasi protectie eficienta timp de 48 ore impotriva transpiratiei si a mirosurilor neplacute, fiind in acelasi timp delicat cu pielea de la subrat.
Astfel, in timp ce alte deodorante pot lasa pielea uscata si o senzatie neplacuta de disconfort, antiperspirantele Dove Men+Care disponibile in variantele Clean Comfort (deodorant, roll on, stick), Extra Fresh (deodorant, roll on) si Aqua Impact (deodorant, stick) contin ingrediente antiperspirante puternice si tehnologia Dove cu ¼ agenti hidratanti ce actioneaza eficient impotriva transpiratiei si cu delicatete asupra pielii.
Campania de comunicare ce anunta lansarea Dove Men+Care in Romania se desfasoara pe toate canalele de comunicare – ATL, BTL, PR si in mediul on-line. O atentie deosebita se acorda actiunilor special concepute pentru consumatori, respectiv promotii la raft si comunicare in magazine.
Echipa care a contribuit la implementarea campaniei de comunicare Dove Men+Care in Romania este formata din: Ramona Bloju (Senior Brand Manager Skin&Oral) si Oana Davidoglu (Personal Care Category Manager) din partea Unilever, Aura Covasa (Media Account Director), Maria Bucur (Media Account Director) din partea Mindshare si Iulia Tanase (Managing Partner), Claudia Agafitei (Account Director) si Cristina Cuvineanu (Account Executive) din partea IMAGE PR.