„Orice pentru 90-60-90”…..„Fara haine la moda nu exist”…..„Nu am parul drept, I’m out” …
Acestea sunt cliseele pe care le intalnesc tinerele in fiecare zi, si le impiedica sa se bucure cu adevarat de fiecare moment al vietii. Numai increderea in propria frumusete si valoare, si o ingrijire adecvata pot sa destrame aceste clisee sau mituri despre frumusete…
„Trezeste-ti simturile!”- acesta e mesajul Dove Go Fresh pentru tinerele care nu trebuie sa uite ca acum sunt mai frumoase ca oricand. Dove ne ajuta sa redescoperim adevarata frumusete la orice varsta. Pentru tinerele adolescente, frumusetea consta in prospetimea si energia varstei lor, alaturi de ingrijirea zilnica.
OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro, unde tinerele pot descoperi nu numai secrete despre ingrijirea pielii, informatii despre gamele Go Fresh si premii pentru o vacanta perfecta, dar si o surpriza special pregatita pentru ei – serialul „Adevar sau provocare?”. Acest serial consta intr-o serie de discutiii si povesti de viata filmate, in care Dana Nalbaru povesteste unor tinere din experientele ei, incercand sa le insufle incredere si optimism.
Abordarea „fresh”, neconventionala a acestui proiect realizat de OgilvyAction continua si in partea de comunicare one-to-one. Campusurile universitare din Bucuresti, Cluj, Targu-Mures, Iasi, Constanta si Brasov sunt gazda evenimentelor Dove, unde toti participantii au primit mesajul Dove „Esti mai frumoasa ca oricand”.
Campania Dove gofresh se desfasoara incepand cu luna iunie pe posturile de televiziune, in presa, pe internet si este sustinuta de proiecte speciale branding de outdoor, indoor si activitati de PR.
„Prin aceasta platforma digitala Go Fresh, ne-am dorit sa cream cea mai indrazneata si proaspata comunitate dedicata tinerelor, un loc in care pot comunica direct si interactiv cu alte tinere, despre problemele lor, si pot gasi multe informatii, secrete pentru un corp frumos si ingrijit, articole interesante pentru ei, si concursuri cu cele mai cool premii. Tot pe www.gofresh.ro Dana Nalbaru le provoaca sa discute despre cliseele si prejudecatiile legate de frumusete, despre prietenii si increderea in sine. Prin ceea ce vom face in acest spatiu, ne dorim ca tinerele sa-si poata exprima atitudinea fata de stereotipurile si falsele modele impuse de societate, si sa-si regaseasca indrazneala si increderea in propriile valori, atat de caracteristice varstei lor, dar uitate uneori.” – Echipa Dove Unilever
" Dove nu iti impune nimic. Dove nu vrea sa te schimbe. Eu personal, ma bucur enorm ca pot sa lucrez pentru Dove, un brand care spune chiar adevarul. Iar adevarul spus de Dove Go Fresh este ca la 20 de ani, esti mai frumoasa ca oricand. Pornind de la un mesaj asa de sincer si de ofertant, ar fi culmea sa nu faci lucruri cu adevarat frumoase, dincolo de obiectivele de marketing si cifrele de vanzari. Intrati pe www.gofresh.ro si o sa descoperiti un brand cu suflet, ceea ce nu e deloc putin lucru." – Ruxandra Petrescu, Group Creative Director, Ogilvy.
{mosloadposition user10}