Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dove a inspirat peste 35.000 de femei din România să declare ”Sunt frumoasă”

“Femeile din România sunt considerate drept unele dintre cele mai frumoase din lume. În ciuda acestui fapt, foarte puține dintre ele au încrederea necesară să afirme acest lucru.” Acesta este insight-ul care a stat la baza campaniei în cadrul căreia peste 35.000 de femei au avut încrederea să declare ”Sunt frumoasă!”.

”Se spune că, dacă ai o gândire pozitivă atragi lucruri bune. Plecând de la același principiu, dacă ai curajul să recunoști ”Sunt frumoasă!” îți va crește încrederea în propriile puteri, în frumusețea ta.


Eforturile și inițiativele Dove de a susține frumusețea adevărată cresc de la an la an. Ne bucurăm de faptul că și anul acesta, am reușit să creăm o campanie specială cu și pentru femeile din România. Considerăm că prin această campanie, Dove, primul brand care a redefinit feminitatea și a dat valoare frumuseții naturale, și-a continuat misiunea de a încuraja cât mai multe femei din România să-și aprecieze frumusețea la adevărata valoare, de a avea încredere în frumusețea lor și mai mult, de a le impulsiona să își declare frumusețea.” a declarat Ana Maria Pâslaru, Director Marketing Unilever.

Un important imbold pentru a spori încrederea în propria frumusețe a fost reprezentat de vizualul campaniei în care au fost promovate pentru prima dată femei obișnuite din România.

În cadrul campaniei, desfășurate în perioada 19 februarie – 10 martie, Dove a inspirat cele peste 35.000 de femei să spună ”Sunt frumoasă!” prin intermediul unei serii de acțiuni speciale.


Campania integrată de comunicare a avut o acoperire națională, iar componenta principală a fost zona de digital. Aceasta a debutat cu difuzarea în două etape (cea de teasing și cea de reveal) a unui video emoțional ce surprinde lipsa de încredere a femeilor din România în propria lor frumusețe. Tot în spațiul digital a fost dezvăluit și mecanismul campaniei prin care femeile au fost invitate să dea like propriei poze, integrând în descrierea acesteia #suntfrumoasa.

Alături de această componentă socială, campania a fost susținută și prin bannere interactive, Canvas, inovația de mobile ads lansată la începutul acestui an de către cea mai importantă rețea de socializare precum și prin activări dedicate în magazine.

Website-ul www.doveclub.ro a găzduit counter-ul în care au fost centralizate și afișate în timp real declarațiile celor peste 35.000 de femei. Mai mult, pe același website, consumatorii au avut și posibilitatea de a câștiga premii de răsfăț în cadrul promoției desfășurate cu această ocazie. Campania Dove a fost completată și de o serie de proiecte speciale la TV.

Acțiunile de PR au avut rolul de a face cunoscut mesajul campaniei în rândul persoanelor publice, jurnaliștilor și bloggerilor, care au empatizat cu mesajul și l-au susținut în cadrul comunităților lor.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea și promovarea campaniei Dove sunt formate din:

Din partea Unilever: Luminița Gîdea (Jr. Brand Building Manager Skin & Hair & Dove Masterbrand), Oana Onosie (Jr. Brand Building Manager Skin), Andra Sucioaia (Brand Building Executive Skin), Oana Sbârlea (Brand Building Manager Deo & Oral & PC Coordinator USCE), Corina Savin (Media Manager)

Din partea Cohn&Jansen JWT: Alex Negoescu (Creative Director), Octavian Budai (Art Director), Adina Stănescu (Copywriter), Diana Caracota (Strategic Planner), Miriam Ivănescu (Account Director), Ruxandra Popescu (Account Manager), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Gabriela Gheorghe / Virgil Ghelmeci (DTP) Carioca Studio (Foto)

Din partea Kubis: Eugen Suman (Creative Director), Laura Ionescu (Senior Copywriter), Silviu Antohe (Art Director), Andrei Bilan (Head of Design), Talida Cristea (Group Account director), Mădălina Mezdrea (Senior Account Manager), Luana Roth (Head of Social Media), Timeea Teodorescu (Social Media Specialist)

Din partea Mindshare: Clara Berindean (Group Account Director), Maria Bucur (Account Director), Andreea Radu (Digital Connection Director)

Din partea IMAGE PR: Andra Gherasim (Senior Account Executive), Ana-Maria Leoca (Account Executive)

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.