- La 2 ani de la lansare, categoria RO Brands înglobează 33 de branduri și peste 1.300 de produse românești;
- Printre cele mai îndrăgite branduri disponibile pe platformă se numără Cupio, Dr. Elena Martin, Ivatherm, Synergy Therm, Nuca Organic și Ibrow;
- În ultimul an, a fost introdusă și subcategoria de home & lifestyle care include accesorii pentru casă și lumânări.
DOUGLAS, principala platformă premium dedicată zonei de frumusețe și sănătate din Europa, anunță dezvoltarea categoriei prin introducerea de noi produse și branduri. La doi ani de la lansare, RO Brands rămâne singura platformă premium din zona de frumusețe care este dedicată produselor și producătorilor locali. În prezent, categoria pune la dispoziția cumpărătorilor 33 de branduri și 1.300 de produse românești.
Lansată în 2020 pe platforma online Douglas.ro, RO Brands susține brandurile locale și le oferă consumatorilor șansa de a cumpăra produse de la cât mai mulți producători locali. Cu 1.300 de referințe disponibile pe platformă, categoria include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri. Printre cele mai îndrăgite branduri se numără Cupio, Dr. Elena Martin, Ivatherm, Synergy Therm, Nuca organic și Ibrow.
De asemenea, în ultimul an, a fost introdusă și subcategoria de home & lifestyle care include accesorii pentru casă și lumânări. Adăugarea acestui nou tip de produse vine în urma cererii directe a clienților DOUGLAS și demonstrează importanța nominalizărilor făcute de aceștia. Încă de la lansare, un procent semnificativ din brandurile adăugate în categoria RO Brands a venit în urma nominalizărilor făcute de consumatori. Românii își pot exprima în continuare preferințele în materie de branduri locale trimițând sugestii și propuneri pe adresa de mail robrands@douglas.ro.
„Pentru DOUGLAS, categoria RO Brands este una dintre cele mai importante direcții de dezvoltare. La doi ani de la lansare, încă suntem singura platformă premium care susține și promovează producătorii și produsele locale, ceea ce ne motivează și mai tare în misiunea noastră de a susține aceste branduri. De asemenea, ne bucură să vedem implicarea clienților DOUGLAS, care ne trimit constant nominalizările lor și cu ajutorul cărora am creat relații extraordinare cu creatorii brandurilor locale, am învățat mai multe despre cum își desfășoară activitățile și ce putem să facem pentru a le susține și a le promova,” spune Lavinia Ivas, Country Manager DOUGLAS România.
În plus față de includerea în categoria RO Brands, producătorii locali beneficiază și de suport în promovarea produselor în social media prin acțiuni care aduc clienții DOUGLAS față în față cu reprezentanții brandurilor. Pentru a consolida relația dintre consumatori și fondatorii brandurilor locale, echipa de digital DOUGLAS a organizat o serie de sesiuni de liveshopping pe contul Instagram @douglasromania. Printre producătorii autohtoni care au participat la astfel de acțiuni se numără Dr. Elena Martin, NN Cosmetic, WaWa Fresh Cosmetics și Nuca Organic.
În 2023, DOUGLAS continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ – pe lângă cele 33 de branduri listate deja pe platformă, departamentul de achiziții al companiei cercetează intens piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.