Starlink Group aduce advertisingului din România argint şi bronz la Red Apple, competiţie care s-a desfăşurat, până în 2006, sub numele de Moscow International Advertising Festival (MIAF).
Lucrările câştigătoare ale Starlink sunt: Volume pentru clientul Altipo Construct – locul 2 la categoria print bunuri pentru casă şi birou, materiale de finisare – şi The Sink, pentru clientul Greenpeace Romania – locul 3 la categoria print social. Lucrările sunt creaţia echipei deja consacrate – Andrei Gurău, Copywriter şi Cătălin Burcea, Senior Art Director – care declară cu încredere: "suntem în regulă, again! Ne vedem la Portoroz."
„Suntem bucuroşi de reuşita la acest festival internaţional. Ne-am înscris cu convingerea că vom câştiga şi aşa s-a întâmplat." spune Marcel Străuţ, General Manager Starlink Group.
"Suntem singura agenţie din România care a câştigat două premii la categoria Print. Acesta e doar începutul, de acum înainte, Starlink va puncta la toate marile festivaluri de publicitate.” a declarat Ştefan Voloacă, Creative Director Starlink Group.
Ediţia din acest an a Red Apple a fost deschisă agenţiilor de publicitate de pe două continente – Europa şi Asia, devenind un eveniment de mare anvergură. MIAF a fost înfiinţat în anul 1992 ca o competiţie de spoturi TV, iar în 1995 a devenit un festival internaţional.
Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde 39 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott Laboratoires, Adevarul Holding, Agroli Group, Asociaţia pentru Implementarea Democraţiei, AutoItalia, Bancpost, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Cris-Tim, CitiFinancial, Chronotime, Dom Perignon, Dura Lube, EuroExpo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Lemarco, Metropolis Residence, MedLife, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Neopeninsula Residence, Oxford Gardens, Planorama, Storck, Unicoms, Yves Rocher.
Echipa Starlink Group cuprinde peste 70 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, PR şi BTL.
În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.
{mosloadposition user10}