ar putea castiga o mica avere in aceasta seara
Ieri, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor
Vinerea aceasta, de la 20.20, în ediţia de gală a emisiunii “Mireasă pentru fiul meu”, două dintre participantele în cadrul reality-showului ar putea câştiga o mică avere. 20.000 de lei este suma care ar putea intra în posesia “mamei săptămânii” şi a “miresei săptămânii”, cu o singură condiţie: toti ceilalţi concurenţi trebuie să voteze în unanimitate ca banii să ajungă la ele. Telespectatorii vor descoperi în această seară care este numele celor două participante desemnate “mama săptămânii” şi “mireasa săptămânii” şi dacă vor reuşi să obţină premiul serii prin acordul concurenţilor.
Tot în această seară, telespectatorii vor afla şi care sunt noile discuţii apărute în casa “Mireasă pentru fiul meu”. Se pare că una dintre concurente a pus ochii pe un băiat care a format deja un cuplu în cadrul emisiunii. Rivalitatea dintre fete începe să se facă simţită, la fel cum se întâmplă deja în cazul băieţilor. Nominalizările vor continua şi în această seară şi tot în cadrul ediţiei de gală fetele propuse spre eliminare ar putea părăsi competiţia.
Ediţia de gală “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune prezentată de Mirela Boureanu Vaida va fi difuzată astăzi de la ora 20.20. Încă din primele zile de difuzare, reality-showul a reuşit să aducă în casele românilor emoţie, suspans şi momente inedite, iar telespectatorii au rămas în faţa micilor ecrane, fapt confirmat şi de cifrele de audienţă.
Ieri, 13 octombrie, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a fost leader de piaţă în slotul 13:59 – 16:00, cu un rating de 1.2 % şi o cotă de piaţă de 11.6 %. Pe locul doi, s-a clasat postul Pro TV cu un rating de 1 % şi 9.3 % share.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 13 octombrie 2011