Campania de comunicare derulată de Romtelecom în 2010, pe platforma animată „Familia Telcu” a primit două trofee în cadrul celei de a 8-a ediţii a Galei Premiilor Effie, cel mai important eveniment din industria de advertising şi marketing din România, care aduce recunoaştere pentru eficienţa şi performanţa în comunicare.
Au fost premiate, ca în fiecare an, campaniile publicitare care s-au dovedit cele mai eficiente, îndeplinind obiectivele de performanţă de brand, notorietate şi vânzări.
Campania dedicată serviciului Romtelecom Voce a primit Silver Effie la categoria Telecommunications, Internet & Data, respectiv Bronze Effie pentru campania Romtelecom Clicknet.
În ultimii ani, Romtelecom a abordat o platformă de comunicare în stil cinematografic, bazată pe serii de execuţii creative de gen, care le-au adus românilor câteva personaje memorabile, de la personaje thriller şi eroi ai copilăriei, la film de animaţie consolidând astfel poziţia companiei de furnizor de divertisment de calitate.
Sub sloganul care i-a făcut celebri, “Cheltuieşte-ţi banii cu cap!”, Telcii le-au prezentat românilor cele mai bune soluţii de la Romtelecom, pentru a-şi cheltui cât mai eficient banii cu serviciile de comunicaţii.
Această campanie publicitară a fost rezultatul colaborării dintre echipa de marketing rezidenţial Romtelecom şi agentia Grafitti BBDO.
Romtelecom a primit şi în 2010 premiul Bronze Effie la categoria Media and Entertainment, acesta fiind singurul premiu acordat anul trecut unei campanii publicitare a unui operator de servicii telecom, Romtelecom remarcandu-se astfel ca cel mai eficient comunicator din industria de profil.