Două lucrări marca Graffiti BBDO se regăsesc în cea mai recentă ediție a arhivei Luerzer – celebra publicație care reunește cele mai bune lucrări de print din lume.
Printurile „Softly” și „OK’’ din cadrul campaniei “Dialogues”, dezvoltată pentru clientul Magic FM, au fost selectate și publicate la categoria Publicaţii & Media, alături de doar alte două campanii din străinătate.
Campania “Dialogues” a fost desfășurată în perioada iulie – august anul trecut și a cuprins mai multe execuții pentru promovarea campaniei Magic FM "Muzica pentru o piele fină”: constând în transmiterea unui sunet de o frecvenţă imperceptibilă pentru urechea umană, dar insuportabilă pentru ţânţari.
“Ne-am imaginat o serie de dialoguri pline de umor sec între un aparat de radio setat pe frecvenţa Magic FM şi un ţânţar doborât de frecvenţa specială”, povesteşte Mihai Gongu, Director de Creaţie la Graffiti BBDO, despre ideea creativă a celor două printuri.
De-a lungul celor cinci ani de parteneriat, Graffiti BBDO a realizat pentru Magic FM campanii apreciate și premiate, astfel în 2006, agenția obținea la ADOR premiul pentru “cel mai bun print’’ pentru campania “Riddles”.
Echipa care a realizat cele două machete selectate în Luerzer a fost formată din: Mihai Gongu (Director de Creaţie), Ana-Maria Țarălungă (Copywriter) şi Ioana Avram (Art Director).