Una din cele mai prestigioase competiţii de PR, SABRE Awards, şi-a decernat azi-noapte câştigătorii. Agenţia GMP PR vine acasă cu 2 premii la categoriile Community Relations şi Publicity Stunt pentru campaniile Zidul Indiferenţei şi De ce iubim Bucureştiul.
Zidul Indiferenţei, campanie realizată pentru Fundaţia Sensiblu, a inclus amplasarea unui zid în Piaţa Universităţii pe care au fost menţionate femeile ucise de soţ, tată sau fiu în Bucureşti. Scopul campaniei a fost sensibilizarea românilor la violenţele petrecute în familie. Campania a fulminat cu un gest simbolic, dărâmarea zidului ca o promisiune de renunţare definitivă la indiferenţă.
Zidul Indiferenţei a câştigat Gold Sabre la categoria Evenimente – Publicity Stunt unde a concurat cu Tempo PR, care a înscris Bradul Millennium, dar şi cu Porter Novelli Olanda şi Weber Shandwick Marea Britanie.
Campania socială De ce iubim Bucureştiul realizată pentru Apa Nova a avut ca scop implicarea emoţională a locuitorilor oraşului în viaţa acestuia. Această campanie a fost nominalizată la categoria Community Relations, alături de agenţii mari ca de ex. Weber Shandwick Scoţia şi Porter Novelli Arabia Saudită.
“România a fost indiscutabil vedeta serii la Veneţia, agenţiile românesti au arătat că pot concura oricând cu cele mai mari reţele ale lumii. Am fost mândră de noi, am fost mândră de industria de PR din România”, spune Ioana Mănoiu, Managing Director.
Paul Holmes, preşedinte şi CEO The Holmes Group şi iniţiatorul SABRE Awards, a avertizat agenţiile din Franţa, Anglia şi restul Europei să nu intre pe piaţa românească pentru că nu au sorţi de izbândă: „România este în acest moment cea mai creativă şi mai competitivă piaţă din Europa! V-aţi bate cu unele dintre cele mai bune agenţii de PR din Europa şi aţi eşua!”
GMP PR a înscris trei campanii: Apa Nova – “De ce iubim Bucureştiul”, Fundaţia Sensiblu – “Zidul Indiferenţei” şi SECS – “Dragoste fără griji”, ultima fiind nominalizată la "cea mai bună campanie din Europa de Est".
{mosloadposition user10}