acreditat sustinut de Philip Kotler in Romania
Doru Panaitescu, unul dintre primii profesionişti din online-ul românesc, antreprenor şi speaker cu experienţă în marketing şi digital, se alătură celui mai important eveniment de marketing al anului din România.
Doru Panaitescu va relata live pe blogul său subiectele abordate de Philip Kotler pe parcursul sesiunii certificate din prima parte a zilei – “Marketing-ul prin valori”. În plus, începând de astăzi şi până pe 15 aprilie, Doru va găzdui un post special pe blog, în cadrul căruia pasionaţii de marketing vor putea adresa întrebări Profesorului Kotler. Câteva dintre acestea îşi vor găsi răspunsul în cadrul interviului pe care Doru Panaitescu îl va lua lui Philip Kotler în ziua evenimentului, şi care va fi publicat ulterior pe www.dorupanaitescu.ro şi www.marketing30.ro.
“Marketing 3.0 este un eveniment care pentru mine personal are o încărcătura aparte. Cartea "Managementul Marketingului" a lui Kotler era o biblie pentru generaţia de oameni de marketing români care a apărut după Revoluţie, continuând tradiţia de 20 de ani a şcolii româneşti de marketing. Pe vremea aceea nici nu se punea problema să visez măcar să dau mâna cu Philip Kotler, un guru al marketingului modern atât de titrat încât mă copleşeşte emoţia de a-i lua un interviu. Şi totuşi, o să îmi stăpânesc emoţiile, 9 aprilie este una din cele mai importante zile din cariera mea în marketing.”, a declarat Doru Panaitescu.
Marketing 3.0 va avea loc la Ateneul Român în data de 1 iunie 2012 şi include două evenimente: “Marketing-ul prin valori” – sesiunea certificată din prima parte a zilei, inclusă în preţul biletului, urmată în după-amiaza aceleiaşi zile de “Creşterea valorii pentru acţionari” – sesiune exclusivistă adresată managementului de vârf, cu un tarif separat.
Companiile pot beneficia de o ofertă specială la înscrierile pentru sesiunea de training certificat în Marketing 3.0, susținută de către Prof. Philip Kotler. Mai multe detalii despre ofertele de înscriere se găsesc pe www.marketing30.ro.
În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament pe 1 an de zile la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
Partenerii evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax (parteneri media), alături de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic şi MobilPay.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.