Doraly Expo Market anunta lansarea noului site www.doraly.eu, primul pas dintr-o serie de actiuni pentru relansarea prezentei online.
Actiunea se inscrie in strategia globala de comunicare si promovare Doraly si are ca rezultat o mai buna interactiune cu vizitatorii, clientii si partenerii de afaceri, atat existenti, cat si cei viitori.
„Noua platforma online asigura o experienta utila si placuta pentru toti vizitatorii si utilizatorii site-ului, precum si oportunitati comerciale concrete pentru partenerii nostri”, a spus Carmen Mihailescu, director executiv al Octogon Total Management SRL – firma care gestioneaza operatiunile Doraly Expo Market.
Website-ul beneficiaza de o structura intuitiva si de o interfata prietenoasa, cu accent pe continutul relevant si experienta oferita utilizatorilor.
“In etapa de research si planificare a siteului, ne-am dat seama ca unul dintre punctele forte ale parcului comercial este oferta extrem de variata: potentialii cumparatori pot alege din 30 de categorii de produse prezente in 850 de magazine. Am dorit sa transpunem acest avantaj si online, dar in acelasi timp sa simplificam procesul de achizitie pentru clienti.
Asa s-a nascut un instrument inovativ: un planificator care iti creeaza in mai putin de 2 minute traseul optim de urmat cand esti in Doraly, pentru a economisi pana la 50% din timpul alocat cumparaturilor” – a declarat Ciprian Gavriliu, managing director PlayTheBalls.
Organizarea siteului ofera informatii necesare pentru toate categoriile de audienta vizate de Expo Market Doraly: cumparatori, potentiali chiriasi si alti beneficiari precum presa sau actionarii. Sectiunea “Parc Comercial” ofera celor care se aprovizioneaza en-gros o multitudine de informatii relevante despre organizarea pavilioanelor, categoriile de produse, promotii curente, servicii si facilitati oferite si planificatorul de achizitii.
Sectiunea “Spatii Comerciale” este bogata in continut pentru importatori, distribuitori sau reprezentate care doresc să inchirieze spatii comerciale in parcul comercial Doraly. Sectiunea “Companie” cuprinde informatii organizationale pentru alti beneficiari precum presa sau actionari.
Investitia totala in campania de relansare in mediul online este estimata la 50.000€ si cuprinde activitati planificate pe tot parcusul anului 2010. Ca pasi urmatori dupa dezvoltarea prezentei web si crearea continutului, PlayTheBalls va coordona o campanie de publicitate online derulata pe parcursul a sase saptamani, dar si diverse actiuni de promovare si optimizare.
Investitia in online este considerata ca o dezvoltare naturala ce adreseaza nevoile clientilor si partenerilor Doraly prin comunicare directa, deschisa si in timp real.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}