In pragul sarbatorilor de iarna, pe 10 decembrie, DOMO deschide în Bucuresti un nou magazin, menit sã vinã în întampinarea nevoilor consumatorilor cu oferte spectaculoase şi preţuri excepţionale. Situal pe soseaua Oltenitei, 4A, in City Mall, magazinul are o suprafata comerciala de 1100 mp si expune spre vanzare o gama de 3000 produse electronice, electrocasnice, IT&C si Multimedia. DOMO il asteapta pe Mos Craciun cu o retea extinsa de magazine: 121 pana la sfarsitul anului. Deschiderea magazinului din City Mall este cea de-a treia actiune de acest gen din Bucuresti pe parcursul ultimului trimestru, dupa inaugurarea noului magazin din complexul Real (Calea Vitan, nr. 236) si extinderea magazinului de pe Dimitrie Cantemir, nr. 11A, un magazin bine pozitionat, cu clienti fideli, carora DOMO si-a propus sa le ofere o gama si mai larga de produse in atmosfera şi facilitãţile unui retail modern.
Asa cum consumatorii deja s-au obisnuit, si noul magazin DOMO din City Mall comunicã accesibilitate şi convenienţã, oferã o experienţã pozitivã de cumpãrare, originalitate, vitalitate şi un plãcut sentiment de „acasã”, ce completeaza ofertele de pret.
Oferta de finantare, valabila in prima saptamana de la deschidere permite achizitionarea de produse in 12 rate egale, fara costuri de creditare, pentru posesorii de card Estima Finance. In plus, promotiile de sezon permit clientilor sa opteze pentru cumparaturi fara „niciun leu” sau cu plata a numai 50% din valoarea produsului, in primele 3 luni.
Compania a optat pentru o abordare integrata a ofertelor sale, completandu-si gama de electronice si electrocasnice cu mobilier complementar si largind oferta de LCD-uri, plasme si accesorii, sectoare deosebit de dinamice. DOMO se adreseaza de asemenea consumatorilor pretentiosi, cu asteptari mari in ceea ce priveste disponibilitatea si calitatea unor produse de nisa. Alta categorie pe care DOMO a extins-o este aceea a echipamentelor incorporabile, pastrandu-si astfel pozitia de lider de piata pe electrocasnice.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice si IT&C, cu o reţea naţionalã formatã din 121 magazine ce însumeazã peste 50.000 de metri pãtraţi, peste 1500 angajaţi si vanzari de 125 milioane Euro in primele 9 luni din 2007, in crestere cu 59% fata de perioada similara a lui 2006.
{mosloadposition user10}