Reteaua DOMO îsi continuã expansiunea si deschide la Lugoj, B-dul 20 decembrie 1989, cel mai mare magazin de electronice si electrocasnice din oras.
Noul magazin DOMO, localizat în plin centrul orasului, îsi întâmpinã clientii cu o gama larga de produse, preturi accesibile si atmosferã plãcutã. DOMO vrea sã fie un loc plin de viatã, capabil sã atragã cât mai
multe segmente de consumatori, de vârste si cu dorinte diferite si sã ofere o experientã de cumpãrare pozitivã, pe gustul fiecãruia, deplin multumitoare. Prin urmare, tinteste atât componenta rationalã a consumatorilor, pledând pentru cele mai bune preturi din oras, cât si cea emotionalã, oferind serviciile si atmosfera unui retail modern.
Domo continua in acest fel implementarea unui nou concept de retail lansat in decembrie 2005 bazat pe pozitionarea actualã a mãrcii DOMO, rezultatã în urma unui proces de rebranding încheiat de curând.
DOMO înseamnã cãmin – adicã armonie, confort, protectie, ospitalitate, viatã. Designul noii locatii, culorile folosite, elementele de decorare îsi propun sã ofere beneficiile unui spatiu functional si în acelasi timp,
atrãgãtor. Ofertele DOMO, unele dintre ele unice pe piata româneascã îsi propun sã facã mai usor accesul consumatorului român la tot ceea ce are nevoie pentru acasã.
Investitia din magazinul DOMO din Lugoj se ridica la aproape 100.000 de euro.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 111 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtrati si peste 1200
angajati.
{mosloadposition user10}