Vineri, 19 mai, DOMO redeschide magazinul din Bd. Dimitrie Cantemir, nr. 11A, (fostul restaurant Budapesta), dupã implementarea noului concept de retail, rezultat direct al rebrandingului prin care a trecut DOMO. Compania îşi menţine principalele obiective şi ţinteşte atât componenta raţionalã a consumatorilor, pledând pentru cele mai bune preţuri din oraş, cât şi cea emoţionalã, oferind serviciile şi atmosfera unui retail modern.
Spaţiul recent decorat al unuia dintre cele mai cunoscute magaze DOMO comunicã accesibilitate şi convenienţã şi oferã o experienţã pozitivã de cumpãrare, originalitate, vitalitate şi un plãcut sentiment de „acasã”, care susţin autoritatea brandului DOMO în categoria de electronice şi electrocasnice şi construieşte o relaţionare pe termen lung cu consumatorii. Designul noii locaţii, culorile folosite, elementele de decorare, atitudinea prietenoasã a personalului, toate susţin ideea de cãmin, armonie şi confort, specificã DOMO. Produsele şi ofertele îşi propun sã facã mai uşor accesul consumatorului la tot ceea ce are nevoie pentru acasã, de la electrocasnice şi electronice, pâna la produse IT&C şi gadgeturi de ultimã generaţie.
În dimineaţa zilei de 19 mai, magazinul îşi va întâmpina clienţii, atât cei fideli, cât şi pe cei dornici sã experimenteze noul concept DOMO, cu produse, preţuri şi oferte de sãrbãtoare.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 107 magazine ce însumeazã aproximativ 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 angajaţi.
{mosloadposition user10}