La Braşov, DOMO deschide un nou magazin, în complexul comercial Magnolia. Înaintea Sãrbãtorilor de Iarnã, într-o perioadã destinatã cumpãrãturilor, DOMO vine în întâmpinarea clienţilor din Braşov cu un nou magazin de mari dimensiuni.
Magazinul de peste 1500 mp, se deschide în data de 17 noiembrie, în strada Crişului, nr. 18, într-un important centru comercial al Braşovului, comunicã accesibilitate şi convenienţã şi oferã o experienţã pozitivã de cumpãrare, originalitate, vitalitate şi un plãcut sentiment de „acasã”. Toate acestea, împreunã cu poziţionarea magazinului la îndemâna clienţilor, susţin autoritatea brandului DOMO în categoria de electronice şi electrocasnice şi construieşte o relaţionare pe termen lung cu consumatorii. Designul noii locaţii, culorile folosite, elementele de decorare, atitudinea prietenoasã a personalului, toate susţin ideea de cãmin, armonie şi confort, specificã DOMO. Produsele şi ofertele îşi propun sã facã mai uşor accesul consumatorului la tot ceea ce are nevoie pentru acasã, de la electrocasnice şi electronice, produse IT&C şi gadgeturi de ultimã generaţie pânã la accesorii şi consumabile.
Compania îşi menţine principalele obiective şi ţinteşte atât componenta raţionalã a consumatorilor, pledând pentru cele mai bune preţuri din oraş, cât şi cea emoţionalã, oferind serviciile şi atmosfera unui retail modern. Investiţia în magazinul din complexul Magnolia se ridicã la aproximativ 450 000 euro.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 107 magazine ce însumeazã aproximativ 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 angajaţi. DOMO Bulgaria are în prezent 7 magazine, cu o suprafaţã totalã de 3500 mp şi 150 angajaţi.
Bucuresti, 17.11.2006
{mosloadposition user10}