Retailerul electroIT DOMO va redeschide, începând de vineri, 27.02.2015, magazinul propriu din Călărași, implementat sub forma unui concept inedit, Domo Pop-Up. O premieră în România, conceptul oferă clienților cea mai nouă tehnologie IT&C și posibilitatea de a comanda rapid orice produs din portofoliul Domo, urmând a-l primi la domiciliu în decurs de 24 de ore.
Situat în incinta parcării Kaufland, magazinul, care va funcționa după un program prelungit, va comercializa o gamă atent propusă de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri și accesorii, adaptată exigențelor consumatorilor locali și actualizată permanent.
În ziua deschiderii, clienții vor beneficia de oferte speciale de lansare, primii 30 de clienți ai magazinului urmând să primească garantat cadou un Kit microSD de 8 GB. Echipa de consultanți a magazinului va oferi permanent recomandări și consiliere specializată tuturor clienților interesați, pe parcursul procesului de selectare, testare și cumpărare a articolelor dorite.
De asemenea, clienții vor beneficia și de o platformă care permite comandarea oricărui produs din portofoliul curent DOMO, cu livrare la domiciliu in 24 de ore, de servicii de instalare la domiciliu, garanție extinsă, transport garantat, posibilitate de retur în 31 de zile, comenzi online, vânzare în rate, accesul la programul DOMO Exclusive Club.
Viitoarea locație DOMO Pop-Up va pune la dispoziția clienților terminale speciale pentru plata utilităților, reîncărcare electronică si rovinietă. Noul serviciu este o facilitate accesibilă, sigură si autorizată de furnizor, care oferă comision 0, cel mai rapid mod de efectuare a plăților (facturi, rate, credite, asigurări), reîncărcare telefonică, plăți pentru servicii online, un parteneriat cu Eventim și diverse alte servicii.
”Noul magazin DOMO Pop-Up aduce mai aproape de consumatorii din Călărași un concept propriu de retail IT&C, care vine în întâmpinarea nevoii acestora de a fi conectați la mobilitatea și ofertele tehnologiei de ultimă generație. Magazinul din Călărași se înscrie în strategia companiei DOMO de expansiune a rețelei de magazine inspirate de conceptul Pop-Up, care a debutat cu inaugurarea de la finalul anului trecut, din incinta Kaufland Colentina din București. Continuată la începutul lui 2015 cu deschiderea magazinelor din Odorheiu-Secuiesc, Giurgiu, Reșița și Caransebeș, strategia de expansiune a rețelei DOMO Pop-Up va continua pe tot parcursul anului la nivel național. Sperăm ca inaugurarea noii locații să constituie o surpriză plăcută pentru locuitorii județului Călărași, care astfel vor putea fi la curent cu tendințele globale IT&C”, declară reprezentantul DOMO.