Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DOMO Retail externalizeazã serviciile de logisticã!

S-a finalizat parteneriatul dintre DOMO si KLG Europe Logistics SRL

Începând cu 1 februarie 2006 DOMO Retail externalizeazã serviciile de logisticã cãtre compania olandezã KLG (Kuijken Logistics Group)Europe.

Aceastã decizie se datoreazã nivelului de dezvoltare a businessului si de profesionalism, pe care DOMO l-a construit în ultimii ani si ea va genera o îmbunãtãtire a performantelor în relatia cu clientii.

KLG Europe a înfiintat în România o companie nouã – KLG Europe Logistics S.R.L., pentru a sustine nevoile logistice ale DOMO Retail. Noua companie KLG Europe Logistics S.R.L. va prelua 180 de angajati dintre cei peste 1200 din DOMO, precum si 6 depozite regionale, amplasate strategic în Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Târgu Secuiesc. Din aceste centre KLG va coordona transportul între depozite, magazine, precum si livrãrile la domiciliu pentru clientii DOMO.

Compania Kuijken Logistics Group a fost înfiintatã în 1918 si în prezent are o retea functionalã în întreaga Europã. KLG Europe are 220 de angajati în celelalte filiale europene si beneficiazã de o capacitate de depozitare de 36.000 mp în depozitul principal din Olanda. Scopul declarat al companiei este de a oferi un maxim de servicii cu un minim de costuri. Realizeazã acest lucru prin atitudine pro-activã si tehnologie de vârf. Compania este una dintre cele mai mari retele logistice care opereazã livrãri din Olanda cãtre Franta si Marea Britanie. Este de asemenea actionar al retelei de transport si livrãri 24PlusSystemverkehre, care opereazã în întreaga Europã.                               

DOMO va beneficia de punctele forte ale KLG, si anume: reteaua europeanã solidã, expertizã si proceduri standardizate în întreaga Europã în materie de operatiuni, comunicare si IT, flexibilitate.

Parteneriatul strategic DOMO-KLG conferã lui DOMO un avantaj competitiv în domeniul retailului de   electronice si electrocasnice. DOMO devine singurul retailer specializat din piata româneascã, ce externalizând în totalitate activitãtile logistice a decis sã se concentreze pe core business-ul sãu,  si anume eficientizarea si dezvoltarea retelei de magazine! Cu atât mai mult cu cât, începând cu decembrie 2005, DOMO implementeazã un nou concept de retail, bazat pe o nouã pozitionare a brandului, si o nouã viziune de business: consumatorul este cu adevãrat centrul preocupãrilor companiei, el fiind expus atât la o ofertã largã si accesibilã de produse si servicii, cât si la o experientã unicã de cumpãrare.

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 111 de magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtrati si peste 1200 de angajati. 
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.