Domo face cunoscuta intentia sa de a parcurge un proces de rebranding pana la sfarsitul acestui an. In acest demers, Domo va fi ajutat de doi furnizori specializati in consultanta, strategie si design de brand, Brandient din Romania si Enterprise IG din UK.
“Ideea rebrandingului a aparut in primavara acestui an, ca un raspuns la nevoia companiei de a se dezvolta – nu numai prin extinderea retelei sale nationale de retail, ci si prin largirea portofoliului de produse, mai ales in categoria IT&C”, a declarat Lorand Szarvadi, CEO-ul companiei. “Rebrandingul va presupune lansarea unei noi identitati vizuale si a unui nou concept de magazin, care sa creeze o locatie de retail moderna, capabila sa relationeze functional si emotional cu clientul, sa-i ofere acestuia o experienta memorabila si sa pregateasca echipa pentru a oferi servicii care sa diferentieze Domo pe piata.”
Dupa o selectie atenta, Domo a ales sa incredinteze acest proces cheie al organizatiei unor companii cu competente speciale in branding. Brandient va construi strategia brandului si intreaga identitate de corporatie, asa cum a facut-o pentru clienti precum Astral, Credisson, Albalact, TVR, Flanco, Europharm, Smartree si altii. Enterprise IG este una dintre cele mai bine cotate agentii specializate in design de retail, care si-a construit renumele lucrand pentru clienti ca Vodafone, Coca Cola, BP, Motorola, GSK, Deloitte, Indesit, Masterfoods, Unilever.
Infiintata in 1994, Domo este una dintre primele trei companii de retail de produse electrocasnice, electronice si IT&C din Romania, avand in prezent o retea de 108 magazine in 70 de orase, cu o suprafata totala de 35.000 mp. Oferta Domo cuprinde peste 3000 de articole din cca 60 de marci internationale dar si marci proprii. In 2004, cifra de afaceri a companiei a fost de 101 milioane de euro, iar pentru anul in curs Domo si-a propus vanzari de 135 milioane de Euro+TVA.
{mosloadposition user10}