DOMO continuã şi în 2007 procesul de implementare a noului concept de retail şi redeschide în oraşul Constanţa un magazin care sã vinã în întampinarea nevoilor consumatorilor locali cu oferte spectaculoase şi preţuri excepţionale.
Compania îşi menţine principalele obiective şi ţinteşte atât componenta raţionalã a consumatorilor, pledând pentru cele mai bune preţuri din oraş, cât şi cea emoţionalã, oferind serviciile şi atmosfera şi facilitãţile unui retail modern.
Magazinul aflat pe strada Rãscoala 1907, în plin centru comercial al oraşului, comunicã accesibilitate şi convenienţã şi oferã o experienţã pozitivã de cumpãrare, originalitate, vitalitate şi un plãcut sentiment de „acasã”, care susţin autoritatea brandului DOMO în categoria de electronice, electrocasnice şi IT&C şi construieşte o relaţionare pe termen lung cu consumatorii.
În dimineaţa zilei de 2 februarie magazinul cu o suprafaţã de aproximativ 1000 mp îşî redeschide uşile pentru cei interesaţi de electronice, electrocasnice, IT&C, GSM, Multimedia şi întampinã constanţenii cu cele mai bune oferte din oraş.
- LCD LG cu diagonala de 82 cm, la numai 2899 lei
- Telefon mobil Philips cu timp de convorbire 7 ore şi timp de aşteptare 25 zile, la numai 50 lei
- PC Expert Digital cu memorie de 256 MB si DVD-RW la numai 799 lei.
În ultima perioadã, DOMO a fãcut investiţii importante în reţeaua magazinelor sale, ridicand astfel standardele pentru retailul din Romania, spre beneficiul consumatorilor sãi. Investiţia în rebrandingul magazinului din Constanţa se ridicã la 300 000 Euro.
{mosloadposition user10}