DOMO este singurul retailer de electrocasnice din România care deschide magazine în supermarketurile Kaufland. Cel de-al treilea magazin va fi deschis în data de 15 decembrie, în oraşul Ploieşti.
Retailerul german Kaufland a purtat discuţii cu cele mai importante reţele de electrocasnice şi electronice de pe piaţa româneascã şi a decis în cele din urmã sã se asocieze cu DOMO. In aceastã alegere a contat foarte mult nu numai reputaţia, experienţa şi puterea financiarã a lui DOMO, dar şi apropierea între cele douã viziuni de business – valorile brandului Domo sunt comune cu cele promovate de Kaufland: familie, confort, cãmin, onestitate, perseverenţã, performanţã.
Parteneriatul cu Kaufland este unul de exclusivitate şi va da consistenţã proiectelor de expansiune pe care le are are DOMO pentru urmãtorii ani. De asemenea, aceastã asociere vine sã întãreascã brandul Domo.
Magazinul Domo din Kaufland Ploieşti are o suprafaţã de 500 mp şi îşi propune sã ofere peste 3500 de articole electrocasnice, electronice, computere, telefoane, muzica şi film şi accesorii mici pentru cãmin. Aici fiecare client va avea parte de oferte şi soluţii de finanţare pentru nevoile sale şi de cele mai avantajoase preţuri din piaţã pentru electronice şi electrocasnice. În acest magazin, DOMO lanseazã conceptul ″cel mai mic pret din oraş″, care înseamnã unica garanţie de preţ valabilã atât înainte, cât şi dupã cumpãrare, pentru produsele aflate în promoţie. Dacã cineva gãseşte în oraş un preţ mai bun, DOMO face reducere sau ramburseazã 150% din diferenţã.
"Am muncit mult pentru acest proiect comun cu Kaufland şi îl privim cu mândrie, dar şi cu responsabilitate. Ne dorim sã fim, la fel ca şi partenerul nostru, o soluţie la îndemânã, avantajoasã şi placutã pentru toţi cei care sperãm sã ne devinã clienţi fideli." Lorand Szarvadi, CEO DOMO.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtraţi şi peste 1100 de angajaţi. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, previziunile pentru 2005 fiind de cel puţin 120 milioane Euro.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Creștere locală și consolidare globală pentru Offerista în 2024
Homplex testează primul sistem de ”smart metering” dedicat operatorilor de energie, pentru monitoriz...
Întreprinderile din UE se află în fruntea omologilor din SUA și China în ceea ce privește creșterea ...
Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni și continuă lupta împotriva risipei aliment...
Gewiss a semnat un acord preliminar de achiziționare a 75,04% din acțiunile companiei Beghelli
NAI Romania: Piața hotelieră din Craiova devine internațională
DP World România renovează și dotează cu tehnologii de ultimă generație două laboratoare ale Facultă...
Încheiem anul cu Bine pe Bursa Binelui