Protofoliul de produse comercializate în reţeaua DOMO va fi completat cu produsele Kensigton. În urma unui parteneriat exclusiv cu compania Kensington, DOMO aduce în România peste 40 de tipuri de produse care simplificã tehnologia şi aduce beneficiile ei în viaţa fiecãrui client.
De 25 de ani, Kensigton este lider mondial în soluţii pentru computere. Inovaţia şi creativitatea, împreunã cu cele mai recente descoperiri tehnologice, fac din produsele Kensington soluţiile ideale, indiferent dacã ceea ce cauţi sunt soluţii de securizare a laptopului, genţi ergonomice, accesorii pentru iPod, mouşi, hub-uri sau adaptoare de curent. Gama Kensington prezintã peste 300 de produse, practice şi uşor de folosit, la birou, acasã sau pe drum care fac interacţiunea cu tehnologia mai uşoarã şi mai productivã.
Oferta Kensigton completeazã fericit portofoliul de produse DOMO. Faptul cã în ultimii ani DOMO s-a focusat pe piaţa de IT&C este vizibil în fiecare dintre magazinele sale, unde clienţii pot alege dintr-o gamã foarte vastã de produse de gen şi au la îndemânã toate componentele pe care le-ar putea dori.
“Compania DOMO lucreazã pentru a-şi îndeplini viziunea: ca fiecare român sã aibã în casã un produs cumpãrat de la noi. Gãsim permanent soluţii de îmbunãtãţire a relaţiei noastre cu clienţii, cãrora le oferim constant produse şi mãrci noi, care ne diferenţiazã pe piaţa de retail din România”, a declarat Gabriela Mândrea, Marketing Manager DOMO Retail.
Bucuresti, 30.11.2006
{mosloadposition user10}