Domo este singurul retailer de electrocasnice din România care va deschide magazine în hypermarketurile Kaufland. Primul magazin va fi lansat în Bucureşti, şoseaua
Colentina, pe 13 octombrie.
Retailerul german Kaufland a purtat discuţii cu cele mai importante reţele de electrocasnice şi electronice de pe piaţa românească şi a decis în cele din urmã sã se asocieze cu Domo. În aceastã alegere a contat foarte mult nu numai reputaţia, experienţa şi puterea financiarã a lui Domo, dar şi apropierea între cele douã viziuni de business – valorile brandului Domo sunt comune cu cele promovate de Kaufland: familie, confort, cãmin, onestitate, perseverenţã, performanţã.
Parteneriatul cu Kaufland este unul de exclusivitate şi va da consistenţã proiectelor de expansiune pe care le are are Domo pentru urmãtorii ani. De asemenea, aceastã asociere vine sã întãreascã brandul Domo. Magazinul Domo din Kaufland Colentina are o suprafaţã de 500 mp şi îşi propune sã ofere peste 3500 de articole electrocasnice, electronice, computere, telefoane, muzica şi film şi accesorii mici pentru cãmin.
Aici fiecare client va avea parte de oferte şi soluţii de finanţare pentru nevoile sale şi de cele mai avantajoase preţuri din piaţã pentru electronice şi electrocasnice. În acest magazin Domo lansează conceptul ”cel mai mic pret din oraş”, care înseamnã unica garanţie de preţ valabilã atât înainte, cât şi dupã cumpãrare, pentru produsele aflate în promoţie. Dacã cineva gãseşte în oraş un preţ mai bun, Domo face reducere sau ramburseazã 150% din diferenţã.
În acest magazin va fi vizibil pentru prima datã noul logo Domo, un prim rezultat al procesului de rebranding pe care-l parcurge compania în aceastã perioadã. Rebrandingul de corporaţie îşi propune sã pregãteascã mai bine organizaţia pentru susţinerea viitorului businessului într-o piaţã tot mai competitivã. Noul concept de retail şi noua identitate vizualã Domo vor fi lansate în întregime în luna decembrie.
"Am muncit mult pentru acest proiect comun cu Kaufland şi îl privim cu mândrie, dar şi cu responsabilitate. Ne dorim sã fim, la fel ca şi partenerul nostru, o soluţie la îndemânã, avantajoasã şi placutã pentru toţi cei care sperãm sã ne devinã clienţi fideli." Lorand Szarvadi, CEO DOMO.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 de magazine ce însumeazã peste 35.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 de angajaţi. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 135 milioane Euro.
Kaufland este una dintre cele mai expansive reţele europene de retail, cu 75 de ani de experienţã şi cu o poziţie principalã pe pieţele din Germania, Cehia, Slovacia, Polonia şi Croatia. In aceastã lunã se deschide primul Kaufland în România, iar pentru anul 2006 sunt anunţate şi primele deschideri din Bulgaria.
{mosloadposition user10}