Domestos lansează cea de-a doua ediție a concursului național de creativitate – „Susţine igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și își propune să contribuie la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școli și grădinițe.
Concursul de anul acesta va fi adresat nu numai elevilor din ciclul primar, ci și preșcolarilor, și îi va provoca pe copii să îl ajute pe Căpitanul Igienă, imaginea concursului, să salveze lumea de microbi și bacterii.
Înscrierea materialelor creative în concurs se realizează de către învăţător, în numele clasei, prin încărcarea creațiilor copiilor pe site-ul www.domestos.ro, în secţiunea dedicată concursului.
Perioada de înscriere în concurs este 15 septembrie – 30 noiembrie 2016. Lucrările câştigătoare vor fi alese în funcţie de următoarele criterii: originalitatea ideii sau abordării, respectarea tematicii, creativitatea în desen, text, fotografie, film, etc. Anul acesta, juriului format din reprezentanți ai Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice și ai Domestos s-au alăturat și actorii Ioana Ginghină și Alexandru Papadopol.
„M-am alăturat initiațivei Domestos pentru că Susține igiena de 10 îi provoacă pe cei mici să fie creativi și le arată că eforturile lor pot schimba în bine lumea din jur. Ca membru al juriului, aștept cu nerăbdare să văd creațiile celor mici. ”, a declarat Ioana Ginghină.
Concursul oferă 10 premii destinate îmbunătăţirii condiţiilor de igienă din grupurile sanitare din unitățile de învățământ, în valoare totală de 15.000 euro: premiul I – 5.000 euro, premiul al II-lea – 4.000 euro, premiul al III-lea – 3.000 euro, premiul al IV-lea – 2.000 euro, premiul al V-lea – 1.000 euro. Cele
5 școli sau grădinițe câștigătoare, precum și instituțiile de învățământ situate pe pozițiile VI-X vor primi și produse Domestos pentru igienizare, iar elevii claselor premiate vor primi kit-uri educaționale.
Anul trecut, peste 9.000 de elevi din ciclul primar, sub îndrumarea cadrelor didactice, au realizat lucrări colective care au ilustrat semnificația igienei de 10 și modalitățile de combatere a virusurilor și bacteriilor, utilizând diferite forme de expresie: desen, colaj, machetă, text, fotografie, film.
Din cele peste 400 de lucrări înscrise de școli din întreaga țară, 3 au fost declarate câștigătoare, iar școlile au primit finanțări în valoare de 10.000 de euro pentru renovarea unităților sanitare, precum și produse Domestos pentru igienizare.
„Ne bucurăm că prin această inițiativă educațională, Domestos poate contribui la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școli și grădinițe. Rezultatele bune de anul trecut ne-au făcut să continuăm inițiativa în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice și să creștem plafonul de premiere la 15.000 de euro.”, a declarat Andra Sima, Brand Building Manager HHC, Unilever South Central Europe.
Concursul „Susţine igiena de 10” este derulat cu sprijinul Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice.