Una dintre cele mai scumpe şampanii din lume şi cu siguranţă cea mai scumpă din România, băutura emblematică a starurilor, Dom Perignon White Gold Jeroboam a fost lansat sâmbătă, pe 12 iulie în clubul Bamboo, din staţiunea Mamaia.
O îmbinare a senzualităţii şi a sublimului în materie de şampanie, Dom Perignon White Gold Jeroboam reprezintă marca rafinamentului, eleganţei şi luxului. Designul sticlei evocă o rochie haute couture ce alunecă eteric, pe covorul roşu. Drapată în aur alb, purtând scutul emblematic al Dom Perignon, sticla a fost achiziţionată contra sumei de 15.000 de euro, de către tânărul om de afaceri Ciprian Gheorghe. Luxul, muzica bună, distracţia şi atmosfera de mii de euro au purtat marca Dom Perignon. La toate acestea, pentru că brandul nu se dezminte, fiecărui cumpărător al unei sticle din gama Dom Perignon i-a fost pus la dispoziţie serviciul limodrive oferit de către Mercedes Benz.
Evenimentul a fost unul inedit, atât în ceea ce priveşte sticla de şampanie îmbrăcată în aur alb, cât şi atmosfera şi numele sonore prezente la eveniment. Momentul dezvăluirii sticlei de Dom Perignon White Jeroboam a reprezentat punctul culminant dintr-un show creat special pentru acest eveniment, semnat de către Cătălin Botezatu.
Această sticlă este mai mult decât un statut, este un simbol al calităţii, al rafinamentului şi al bunului gust.
Dom Pérignon este băutura care poate face trecerea în acea dimensiune a luxului care este absolut excepţională – luxul în cea mai pură formă, sclipitor ca cea mai superbă bijuterie.
{mosloadposition user10}