Scoala ADC a adaugat pe lista tutorilor, alaturi de cei 10 directori de creatie deja implicati in proiect, inca doua nume: Andrei Tripsa si Stefan Vasilachi.
Andrei Tripsa este Director de Creatie la Propaganda, agentie independenta, infiintata in 2002, care a obtinut o nominalizare la Cannes si premii la festivaluri precum Ad’Or, Effie, Epica, AdPrint si Golden Drum. Inainte de a se angaja la Propaganda, Andrei Tripsa a fost Group Creative Director la McCann Erickson si a lucrat timp de 3 ani la Scala JWT. Este cunoscut pentru premiile castigate pentru campaniile realizate pentru MTV (“Mada in Romania”), Bookfest, Comitetul National pentru protectia Animalelor (“Adopta un caine”) etc.
“Probabil ca am capul impuiat cu textele conducatorilor de fotbal de pe la noi, care tot o dau inainte cum ca orice tara care vrea “rezultate” trebuie sa aiba “centre de copii si juniori”. Mi se pare firesc asa. Un jucator cand intra intr-o echipa de liga 1, nu invata atunci sa suteze sau sa faca preluari. Se presupune ca stie sa joace fotbal si mai ales ca ii place. Asa cred ca ar trebui sa stea lucrurile si pe la noi prin publicitate, iar daca vrem “viitor” atunci trebuie sa punem umarul. De aceea ma si bag in acest proiect”, declara Andrei Tripsa, Director de Creatie la Propaganda si unul dintre cei 12 tutori ai Scolii ADC.
Echipei tutorilor s-a alaturat si Stefan Vasilachi, Director de Creatie GMP Advertising. Stefan Vasilachi si-a inceput cariera in publicitate la McCann Erickson, a continuat timp de trei ani cu Leo Burnett si apoi cu Grey Worldwide Romania. GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania, avand in portofoliu clienti precum URSUS Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.
Intrebat de ce a decis sa se alature proiectului, Stefan Vasilachi a afirmat ca sustine Scoala ADC pentru ca astfel va avea ocazia sa invete, cel putin un student, ce inseamna, in viziunea sa, publicitatea.
In formula integala, tutorii Scolii de creatie ADC*RO sunt: Adrian Botan – McCann Erickson, Andrei Cohn – Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Tripsa – Propaganda, Costin Popescu – Cap, Dorian Pascuci – ADDV Euro RSCG, Ema Prisca – Graffiti BBDO, Liviu David – Next Advertising, Octav Gheorghe – Gavrila&Asociatii, Serban Alexandrescu – Headvertising, Sorin Tranca – Friends Advertising, Stefan Vasilachi – GMP, Valentin Suciu – Odyssey.
Scoala de creatie ADC*RO este primul proiect Art Directors Club Romania(ADC*RO), o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizat pentru a doua editie consecutiv de Millenium Communications.
{mosloadposition user10}