Campanie derulată de HOSPICE Casa Speranţei în parteneriat cu Myticket.ro şi PayU
HOSPICE Casa Speranţei vă invită să vă alăturaţi unui proiect care combină achiziţia online cu actul de caritate, fără să le condiţioneze între ele. Conceptul este inovator şi se aplică pentru prima dată în această formă, în mediul online din România.
Campania „Doi dintr-o lovitură: un concert şi-o faptă bună“ ia startul astăzi (22.04.2013), pe Myticket.ro, site înfiinţat în urmă cu șapte ani, care a reușit performanța de a înregistra peste două milioane de cumpărători de bilete online. Cei care accesează Myticket.ro cu scopul de a cumpăra un bilet la unul dintre concertele promovate aici, pot alege să facă o donaţie pentru a fi alături de copiii şi adulţii diagnosticaţi cu o boală incurabilă.
În momentul în care utilizatorul finalizează comanda de achiziţionare a biletului, îi va apărea posibilitatea de a dona o sumă aleasă de el către HOSPICE. Doar prin bifarea acestei opţiuni, cumpărătorul decide să ofere o sumă separată pentru fundaţie. Direcţionarea banilor în cazul donaţiei se face prin platforma PayU, acelaşi serviciu prin care se achiziţionează şi biletul. Sistemul este uşor de accesat, iar campania se va derula timp de un an.
Fondurile donate în cadrul campaniei „Doi dintr-o lovitură: un concert şi-o faptă bună“ vor fi folosite integral în sprijinul persoanelor diagnosticate cu boli incurabile, aflate sub oblăduirea HOSPICE Casa Speranţei. Peste 12.500 de copii şi adulţi au beneficiat până acum de sprijin, ajutor medical, consiliere şi terapie ocupaţională în centrele de zi sau în unităţile cu paturi ale HOSPICE. Nevoia de îngrijiri paliative este însă mult mai mare. Unul din cinci români cunoaşte pe cineva diagnosticat cu cancer, iar 70 la sută dintre pacienţi nu au acces la astfel de servicii.
Hospice nu îngrijeşte bolnavi, ci oameni cu ceasuri legate de inimi. Stă în puterea ta să dăruieşti clipe de viaţă fără durere!