Creative Express este un workshop co-organizat de Art Directors Club of Europe, prin care se dorește promovarea mersului cu trenul prin intermediul comunicării creative.
Pe 3 octombrie, 21 de creativi din toată Europa se vor îmbarca într-un tren de mare viteză de pe ruta Innsbruck-Viena și vor dezvolta împreună concepte creative și inovatoare, pe tema “trenul bate strada”.
Printre creativii talentați care vor participa la acest experiment se numără și Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Groupe și Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson. Participanții au fost inițial propuși de cluburile locale, iar ulterior selectați de către Art Directors Club of Europe, din 12 țări europene: Germania, Portugalia, Spania, Marea Britanie, România, Cehia, Finlanda, Ucraina, Italia, Rusia, Elveția și Austria.
Scopul proiectului este de a încuraja tinerii creativi să colaboreze și să lucreze în medii interdisciplinare, dar și de a promova mersul cu trenul. Cele mai bune lucrări vor fi expuse într-un eveniment special, care va avea loc pe 4 octombrie, în stația de tren Bahnorama.
Acesta este primul workshop european co-organizat de Art Directors Club of Europe, în parteneriat cu compania feroviară ÖBB.