pentru a ajuta companiile să inoveze mai rapid, cu ajutorul startup-urilor
Roxana Bălan şi Tudor Bîrlea anunţă lansarea “This is Not a Storm,” în contextul în care viitorul aparţine antreprenoriatului, iar companiile au început să reacţioneze – cele mai innovative lansând deja propriile acceleratoare de business, pentru a-şi asigura viitorul.
“This is Not a Storm”ajută să inoveze mai uşor şi mai repede companiile ce-si doresc rezultate mult mai bune în domenii strategice, cum ar fi profitabilitatea, imaginea sau cultura organizaţională. Cu această ocazie, anunţă şi pregătirea lansării primului accelerator corporate din România, înfiinţat în parteneriat cu "Life is Hard (Work Soft)" – companie premiată în 2015 la Londra de către European IT & Software Excellence Awards.
“Prin lansarea acceleratorului, urmărim două lucruri: crearea unei culture antreprenoriale interne şi sprijinirea antreprenorilor cu mare capacitate de execuţie. Prin intermediul acceleratorului, antreprenorii selectaţi vor avea acces la resurse tehnice, portofoliu de clienţi şi finanţare din partea Life is Hard (Work Soft)”, a declarat Tudor Bîrlea, Co-fondator al This is Not a Storm.
“E o lume nouă cu noi nevoi şi avem un context în care inovaţia nu mai este un moft sau un proces care durează ani de zile, ci este o nevoie imediată. Proiectele noastre reunesc experienţa companiilor tradiţionale şi curajul startup-urilor dinamice, generând un win-win-win. În plus, credem că tehnologia emergentă, bine selectată şi direcţionată propune solutii pentru problemele reale, contemporane şi ajută la contrucţia unei lumi conştiente, inclusive în mediul de business,” a spus Roxana Bălan, Co-fondator al This is Not a Storm.
În ultima decadă, echilibrul de forţe s-a schimbat în favoarea antreprenorilor. Graţie noilor tehnologii şi metodologii, startup-urile cu un debut modest ajung în scurt timp să crească exploziv, iar acceleratoarele corporate cunosc o puternică creştere în popularitate. În 2015, o treime dintre acceleratoarele europene sunt create sau susţinute de corporaţii. Investiţiile CVC (Corporate venture capital) au cunoscut o creştere de 86,5%, concretizată în 1734 de acorduri şi o valoare de 42,9 miliarde de euro (datele sunt valabile pentru începutul lui 2015 pe piaţa europeană, conform Global Corporate Venturing).
Life is Hard (Work Soft) este una dintre companiile din România cu propriul portofoliu de produse software, cu focus pe soluţii ce deservesc mediul de business. Prin această nouă iniţiativă, Life is Hard (Work Soft) îşi propune să inoveze mai rapid şi mai uşor, lansând noi produse şi asigurându-şi avantajul competitiv pe piaţă. “This is Not a Storm” s-a ocupat de stabilirea priorităţilor strategice şi proiectarea programului de accelerare, pentru ca acesta să livreze rezultate într-un mod măsurabil pentru Life is Hard (Work Soft).
"Am ales să lansăm acceleratorul în parteneriat cu “This is Not a Storm”, fondatorii deţinând experienţa necesară pentru a proiecta programul care să răspundă nevoilor noastre strategice, oferindu-ne în acelaşi timp sprijinul necesar pentru o implementare şi desfăşurare exemplare. E xperienţa şi abordarea lor eficientă ne-au convins de la început,” a declarat Erik Barna, CEO şi cofondator Life is Hard (Work Soft).
Programele “This is Not a Storm” sunt adaptate la contextul beneficiarului. Acesta poate să urmărească obiective foarte precise, prin intermediul programelor de inovaţie: recrutarea de angajaţi talentaţi şi formarea unui mediu de lucru productive şi performant; dezvoltarea de noi surse de venit – produse sau servicii apreciate de clienţi; extinderea prezenţei pe piaţă şi realizarea de interacţiuni relevante cu actualii şi viitorii clienţi.
Despre "This is Not a Storm":
Proiectează şi implementează programe de inovaţie la nivel global. În cadrul acestor programe, companiile pot lucra cu startup-uri şi experţi de top pentru a aduce inovaţie atât în produsele şi serviciile lor, cât şi în domenii strategice, cum sunt modelul de business, reţeaua de parteneri, structura organizatorică, imaginea şi interacţiunea cu clienţii. Programele de inovaţie sunt adaptate dimensiunii, obiectivelor strategice şi nevoilor fiecărei companii, putând lua diferite forme: seminarii de inovaţie, incubatoare, acceleratoare, hackatoane, laboratoare de produs şi laboratoare de inovaţie.
Cei doi fondatori au un istoric profesional în domeniul antreprenoriatului, consultanţei în domeniul inovaţiei, dreptului internaţional şi al marketingului. Aceştia împărtăşesc pasiunea pentru inovaţie şi având o bună înţelegere a contextului de business contemporan, au decis să se concentreze pe construcţia de noi programe personalizate de inovaţie deschisă.
Despre fondatori:
Roxana Bălan: Consultant internaţional pentru proiecte de inovaţie, a colaborat între 2014-2015 cu FUTURECANDY (Hamburg, Germania), unde a dezvoltat noi proiecte pentru Deutsche Bank, Vodafone şi Mastercard. Anterior a făcut parte din echipa fondatoare a Innovation Summit şi Internet & Mobile World, alături de care a sustinut domeniul inovatiei şi al tehnologiilor emergente.
Tudor Bîrlea: Avocat de drept internaţional, s-a mutat la Londra în 2013 unde a prins virusul inovaţiei. Aici el a fondat o platformă de investiţii directe în startup-uri (Startcelerate), înainte de a se concentra asupra inovaţiei din domeniul corporate.
Despre Life is Hard (Work Soft):
Companie de software din Cluj-Napoca înfiinţată în 2004. Este numărul 28 din topul Deloitte Tech Fast50 2014, cu o creştere de 453% şi premiată în 2015 la Londra pentru cea mai bună soluţie de management a relaţiei cu clienţii de către European IT & Software Excellence Awards.