viziunea Graffiti BBDO despre Effie
Eficienta campaniilor inscrise de Graffiti BBDO la Premiile Effie Romania 2006 a fost recunoscuta de juriul editiei din acest an prin nominalizarea tuturor celor patru campanii inscrise in competitie si premierea a trei dintre acestea.
Cel mai important trofeu obtinut de Graffiti BBDO a fost argintul la categoria Durabile pentru campania Dacia Logan “Iti schimba viata” – cea mai inalta distinctie acordata in aceasta categorie. La sectiunea Produse alimentare, campania intitulata “Conservele vorbitoare” realizata de Graffiti BBDO pentru brandul Bucegi din portofoliul companiei Scandia a obtinut bronzul. Acelasi premiu a fost castigat si la categoria Retail de campania “Ultra solutii” pentru Ultra Pro Computers. Campania de lansare a berii Holsten (un brand international din portofoliul URBB Romania) a fost si ea nominalizata la categoria Bauturi alcoolice.
Catalina Cernica, Client Service Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2006 a Premiilor Effie Romania, spune ca “Obiectivul nostru a fost sa marcam cu toate cele patru campanii inscrise. Trei dintre ele au obtinut premii, cea de-a patra, Holsten, s-a batut strans in categoria sa – la bauturi alcoolice fiind multe campanii foarte bune – si a reusit sa ajunga pe shortlist. Un motiv in plus sa plusam la anul, sa avem 100% eficienta. Pentru ce am obtinut acum, felicitarile merg la echipele de proiect – atat client cat si agentie.”
La toate cele trei editii de pana acum a Premiilor Effie Romania, Graffiti BBDO a urcat pe podium: in 2004 cu aur si bronz pentru campaniile Dacia Solenza, respectiv Pepsi Twist si Tuborg iar in 2005 argintul a fost castigat pentru lansarea Tuborg Royal Export si campania Dacia Asistenta.
{mosloadposition user10}