DKV MOBILITY SERVICES Group, a înregistrat o creștere a vânzărilor în 2016 la 6,3 miliarde de euro. Acest rezultat, obținut în ciuda costurilor reduse ale carburanților, reprezintă un avans cu 8,6% comparativ cu cel din 2015, când compania a avut vânzări de 5,8 miliarde de euro. Acesta este cel mai de succes an din istoricul de 80 ai companiei, după indicatorii record de anul trecut.
„2016 este un nou an foarte bun și pentru DKV Euro Service România. DKV CARD și DKV TOLL sunt principalele produse din portofoliul nostru, însă toate serviciile noastre, inclusiv recuperarea TVA-ului și a accizelor, au crescut semnificativ în România. Acesta este în principal rezultatul produselor și serviciilor de calitate superioară, lucru confirmat și de parteneriatele de lungă durată pe care le avem cu clienții”, a declarat Robert Vass, Country Manager România și Ungaria. „Am observat și o creștere importantă a numărului de clienți care folosesc DKV COCKPIT, platforma online pe care am dezvoltat-o pentru a le oferi clienților un instrument eficient și autonom de administrarea a serviciilor pe care le folosesc”, a adăugat Vass.
În 2016, DKV a adăugat aproximativ 5.000 de noi stații de carburanți rețelei sale din Europa și a devenit partener oficial pentru operatori de taxe de drum din mai multe țări europene.
Anul trecut a marcat și o lansare importantă în România, taxa de drum din Belgia, care a fost introdusă cu succes clienților DKV Euro Service, în ciuda provocărilor operatorului oficial. DKV Euro Service continuă să monitorizeze atent schimbările sistemelor de taxe de drum din Europa și va fi printre primii care să asigure o tranziție ușoară tuturor clienților, la momentul potrivit.