Intact Media Group, cel mai important trust de presa romanesc, a obtinut o crestere semnificativa a cifrei de afaceri in primul trimestru al 2010, pe segmentul TV.
Divizia TV a grupului, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri nete in primul trimestru al 2010 cu 21% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Totodata, profitul operational (EBITDA) al celor 5 posturi a crescut cu peste 50% fata de primul trimestru al 2009.
“2010 va fi in final despre maturizare, despre evolutie sau extinctie. Ne-am luat foarte in serios misiunea, ne-am asumat obiectivele si ne-am concentrat pe rezultate. In 2009, divizia TV a grupului a inregistrat cea mai importanta crestere a cotei de piata din media romaneasca, de aproximativ 30%. In 2010 putem capitaliza acest avantaj, dezvoltind o platforma multimedia dinamica, relevanta si eficienta”, declara Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1.
Performanta diviziei TV a fost generata in mod semnificativ de rezultatele postului Antena1, a carui cifra de afaceri a crescut cu 29%, in timp ce profitul operational (EBITDA) a inregistrat o ascensiune spectaculoasa, cu 60% mai mare decat rezultatul primului trimestru al anului trecut.
La consolidarea rezultatelor a contribuit semnificativ si postul Antena 2 a carui cifra de afaceri a inregistrat o crestere de 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
{mosloadposition user10}