din Romania in domeniul tehnologiilor de ultima generatie
Divizia media a agenţiei de relaţii publice şi producţii media QLT Group Division lansează astăzi prima revistă online interactivă dedicată, din România. De astăzi, iubitorii de maşini de lux, yacht-uri și private-jet-uri, dar şi toţi cei pasionaţi de tehnologie sau care vor să fie la curent cu ultimele noutăţi din domeniu hi-tech, IT ş.a., au la dispoziţie cel mai nou şi mai mobil instrument de delectare şi informare: publicaţia multimedia TGD Magazine.
Cu o structură bazată pe elemente dinamice, care facilitează cititorului accesul simultan la diverse tipuri de informații, TGD Magazine are incluse diverse tipuri de comunicare (text, foto, audio-video), axele principale ale revistei fiind tehnologia şi luxul. Prin elementul său dinamic, publicaţia online oferă tuturor utilizatorilor săi posibilitatea de a descărca filme şi fotografii la rezoluţie mare, precum şi alte tipuri de materiale foto-video relizate de echipa redacţională a TGD: reportaje, documentare, materiale de prezentare, foto-reportaje etc.
„Lansată după un şir de experienţe extrem de reuşite în ceea ce priveşte publicaţiile online interactive, realizate de divizia media a QLT Group Division pentru clienţii direcţi ai agenţiei, TGD Magazine va fi cu siguranţă o nouă reuşită cu care ieşim acum la rampă”, a precizat Gabi Gogiu, coordonatorul proiectului şi directorul general al agenţiei. „Acest proiect are în spate atât nevoia mediului de business şi al iubitorilor de reviste de calitate pentru o accesare mai rapida şi mai complexă a materialelor editoriale, cât şi experienţa pe care am acumulat-o până acum. Experienţa de peste 7 ani în producţia de televiziune, cei peste 12 ani de activitate în presa automotive şi cei peste 7 ani de experienţă în relaţii publice pe care o are echipa noastră, dar şi publicaţiile online pe care le-am creat şi le-am adus deja la numerele 30 şi respectiv 27, sunt astfel o garanţie în plus că ştim să ne facem treaba şi că o vom face exemplar mult timp de aici înainte”, a mai precizat acesta.
Revista TGD Magazine apare la începutul fiecărei luni calendaristice, are un cuprins de peste 40 de pagini şi este disponibilă gratuit, doar în variantă online, prin email către cei abonaţi sau pe site-ul www.tgdmagazine.ro după 24 de ore de la emiterea prin email către baza de abonaţi.
Primul număr al revistei TGD Magazine include articole despre mijloace de transport, în special maşini, sisteme multimedia, high-tech, destinaţii exotice, toate făcând parte din lumea exclusivistă şi adresându-se în mod special oamenilor rafinați, fini cunoscători ai domeniilor elitiste. Coperta primului număr este susținută de un amplu periplu prin Salonul Auto de la Paris, ale cărui bijuterii au fost întrecute în strălucire (și prețuri) doar de către maiestuoasele yacht-uri de la Monaco Yacht Show. Alături de acestea, TGD Magazine pune la încercare imaginația cititorilor săi alături de Aerion ABJ, primul business-jet supersonic din lume. Cel puțin la fel de incitante sunt și paginile ce tratează lumea gadgeturilor și a sistemelor Audio-Video și Hi-Fi de înaltă calitate.
Articolele sunt scrise într-un stil colocvial, dar conţin şi date tehnice, pentru ca cititorul să aibă şi o expunere obiectivă asupra produselor prezentate, galeriile multimedia ce vin în sprijinul fiecărui material editorial în parte fiind extrem de bogate în imagini.
În viitor, echipa TGD Magazin îşi propune să dezvolte acest proiect şi să vină cu noi surprize şi dezvoltări tehnice pentru a lărgi gama de utilizări în online pentru toţi utilizatorii revistei.
Pentru mai multe informaţii despre revista TGD Magazine, vizitaţi site-ul www.tgdmagazine.ro sau www.qlt-gd.ro/tgd.ro.
Despre QLT Group Division şi Divizia Media
QLT Group Division este o agenţie de relaţii publice care are în portofliu său de clienţi companii precum Goodyear Dunlop Tires Romania şi Brici Entertainment sau diverse ONG-uri active în spaţiul public românesc. Agenţia îşi dezvoltă activităţile pe trei divizii: comunicare, media şi educaţional, echipa sa având expertiză în PR atât pentru România cât şi pentru Bulgaria.
Prin divizia sa de media, agenţia de PR QLT Group Division a dezvoltat două publicaţii online interactive, dezvoltate iniţial ca instrumente de PR prin care presa de specialitate avea acces la informaţii, fotografii la rezoluţie şi materiale video de TV: Premio Magazin şi Dunlop Racing Info. Cele două publicaţii sunt în momentul de faţă un suport multimedia activ prin care informaţia circulă atât către presa de specialitate cât şi către baza de clienţi şi distribuitori ai clienţilor agenţiei.