La începutul lunii mai, agenția Syscom Digital specializată în proiecte complexe de consumer interaction şi customer experience, a participat în premieră la Retail Expo, cel mai mare eveniment de retail din Marea Britanie, care s-a desfăşurat pe 1 și 2 mai 2019 în Londra.
Syscom Digital a fost singura companie românească specializată în crearea de dispozitive de retail interactiv care şi-a prezentat soluțiile la expoziția internațională. Întregul set de dispozitive, soluții inovative, aplicații și experiențe pentru consumatori au fost pregătite in-house de divizia Interactive Retail by Syscom Digital.
Agenția Syscom Digital are o abordare personalizată pentru fiecare situație și obiectiv în parte, atât pe componenta de retail interactiv, cât și pe cea de marketing experiential, folosindu-se de diferite instrumente din recuzita proprie cum ar fi: infochioşcuri special concepute pentru afişajul dinamic cu conţinut personalizat, rafturi inteligente pentru interacțiunea cu produsele, diverse booth-uri experienţiale senzoriale pentru product display, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecţii interactive ce permit utilizatorilor să interacţioneze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzaţiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, carusel foto 90° şi 360° etc. www.syscomdigital.co.uk
“Pentru echipa noastră Interactive Retail by Syscom Digital, participarea la eveniment a fost o confirmare a faptului că poziționarea noastră este una corectă, și, mai mult, aflată pe un trend ascendent pe o piață în care serviciile de consumer interaction sunt tot mai solicitate de către companii și branduri. Răspunsul din partea celor care ne-au vizitat standul reprezintă o validare a eforturilor noastre susținute din ultima perioadă. Transformarea experienței de cumpărare într-una interactivă pentru consumatori devine tot mai mult un must-have pentru retaileri, pentru că aceștia își doresc clienți care să se bucure de o experiență plăcută, în așa fel încât să revină în magazin chiar și atunci când nu au neapărat de gând să facă o achiziție. Tehnologia a evoluat așa de mult și va continua să o facă; azi vorbim despre și vedem podele și wall-uri interactive, in-store display-uri prin intermediul cărora clienții interacționează cu produsele așa cum nu au mai făcut-o până acum, booth-uri multimedia și multe altele.”, a declarat Maia Novolan, managing director Syscom Digital.
Dispozitivele Syscom Digital sunt o combinaţie de inovaţie tehnologică şi mecanisme de marketing, care îmbină omogen online-ul cu offline-ul, perfecte pentru a face călătoria utilizatorului la fel de ușoară ca trezirea de dimineaţă în tranzitul său de pe Internet în retail sau invers. În acelaşi timp, dispozitivele create de agenție combină diferite scenarii, astfel încât rutina să fie, de la bun început, scoasă din discuţie.