alaturi de Asociatia SOS Vietile Copiilor, dedicat copiilor institutionalizati
Peste 100 de copii instituționalizați vor veni vara aceasta la Divertiland
Peste 100 de copii instituționalizați sunt așteptați vara aceasta la Divertiland, prin programul de responsabilitate socială "Un val pentru un zâmbet", dezvoltat de cel mai mare parc de distracții din România, în parteneriat cu Asociația SOS Viețile Copiilor.
Campania "Un val pentru un zâmbet" a fost reluată astăzi, cu o primă vizită a unui grup de copii, cu vârste cuprinse între 4 și 13 ani, de la Centrul “Adăpostul de Noapte și Zi pentru Copiii Străzii” din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4. În următoarele săptămâni, copii din alte centre din București vor avea ocazia să viziteze și să se bucure de vară, soare, valuri, nisip și tobogane la Divertiland.
În 2013, zeci de copii din diverse orfelinate au avut ocazia de a se bucura de nenumărate activități și distracții în incinta parcului. Anul acesta, parteneriatul Divertiland – SOS Viețile Copiilor continuă să aducă zâmbete în rândul copiilor instituționalizați, prin activități dedicate de responsabilitate socială.
Divertiland are mai multe zone destinate copiilor, precum piscina pentru cei mai mici (cu înălțimea de sub 1,20 m), unde se pot bucura de apă în cele mai depline condiții de siguranță, un loc de joacă prevăzut cu pistoale cu apă și țâșnitoare, Splash Attack, construit ca o fortăreață cu peste 70 de mici atracții care folosesc 148 de jeturi de apă, o plăcere imensă pentru copii în zilele toride de vară, precum și un spațiu special indoor. De asemenea, animatori profesioniști sunt la dispoziția copiilor în fiecare zi.
"Este în puterea noastră să le aducem un plus de bucurie și energie pozitivă acestor copii și ne-am dorit în mod deosebit să reluăm proiectul lansat anul trecut, în parteneriat cu Asociația SOS Viețile Copiilor. Planul nostru este să continuăm și anul acesta să le dăm motive celor mici să zâmbească, iar programul sustenabil de responsabilitate socială pe care îl desfășurăm va ajuta în acest demers", a declarat Irina Popescu, Marketing & Communication Manager, Divertiland.
“Campania ‘Un val pentru un zâmbet’, realizată în parteneriat cu Divertiland, a fost așteptată cu multă nerăbdare de copiii de care ne ocupăm. Când au fost întrebați ce le-a plăcut cel mai mult în vacanța anului trecut, toți au răspuns că ziua petrecută la Divertiland a fost cea mai frumoasă zi trăită de ei până atunci. Faptul că participă la astfel de acțiuni îi face pe acești copii să se simtă iubiți și integrați în societatea noastră. Divertiland aduce valuri de zâmbete și bucurie acestor copii", a spus Gabriela Enache, președintele Asociației SOS Viețile Copiilor.
Divertiland a dat startul sezonului estival 2014 la finalul lunii mai. Până la finalul verii, cel mai mare parc de distracții din România așteaptă peste 120.000 de vizitatori, cu atracții incitante și cu servicii moderne și de calitate, printre care 22 de tobogane inedite pentru toate vârstele, singura piscină cu valuri și unica plajă cu nisip din București.