atinge o audienta totala de peste 3 milioane de consumatori, printr-o campanie de marketing integrata
Divertiland, cel mai mare parc de distracții din România, împreună cu partenerii săi de comunicare strategică de la Frank Group, a creat și implementat o campanie de marketing integrată, cu focus special pe București și pe zonele din apropiere. Campania s-a desfasurat în perioada martie – septembrie 2013 și a avut ca rezultat o audiență de peste 3 milioane de consumatori* în toată țara.
Campania integrată de comunicare a Divertiland a reunit o serie de activități cu obiectivul de a construi brand awareness și de a atrage vizitatori/ a genera vânzări, prin marketing online, media tradiționale și media sociale, BTL și alte canale menite să creeze angajament din partea consumatorilor.
Agenția independentă de comunicare Frank Group, alături de Frank Digital (online & social media), Oxygen (PR), MSPS (trade marketing) și Skepsis (BTL & evenimente speciale), au creat împreună cu clientul strategia de marketing a parcului, poziționarea, dezvoltarea produsului, activitățile de vânzare și comunicare.
Principalele rezultate ale campaniei de promovare Divertiland, derulată pe 6 luni, includ:
· Peste 2,5 milioane consumatori atinși prin canale media tradiționale, precum reclame TV, radio, print și outdoor (în București și zonele apropiate) – media buying realizat de OMD. Puteți viziona reclamele TV aici.
· Peste 320.000 vizitatori unici au fost atrași pe www.divertiland.ro prin marketing online targetat – dezvoltare și management online realizate de Frank Digital.
· Pagina oficială de Facebook a Divertiland a ajuns la peste 100.000 de fani, iar, pentru tot sezonul, media engagement-ului a fost de peste 34% (versus media industriei care este de 3-4%) – strategia și prezența în social media realizate de departamentul de social media al Frank Digital.
· Peste 160 de materiale de PR la posturile naționale de televiziune, radio, în presa scrisă și online despre Divertiland, în urma planului activ de PR creat și implementat de Oxygen.
· Peste 200.000 de consumatori la care s-a ajuns prin marketing direct, cu ajutorul Divertilanderilor – o echipă dedicată de specialiști instruiți în trade marketing, care au fost prezenți în mall-uri, parcuri și campusuri studențești, unde au promovat parcul prin implicarea oamenilor în jocuri și alte activări amuzante – management realizat de MSPS.
· Parcul a fost de asemenea promovat în social media cu ajutorul bloggerilor, informațiile ajungând la peste 70.000 de cititori.
· Evenimentele speciale și tematice organizate în timpul vârfului de sezon la Divertiland s-au bucurat de o audiență de peste 15.000 de persoane.
· Peste 100.000 de clienți, dintre care 60% familii, au vizitat parcul în primul său an de operațiuni și s-au bucurat de atracțiile unice ale Divertiland, precum cele 22 de tobogane, un lazy river de 1 km, plajele cu nisip, singura piscină cu valuri din București, zona de joacă pentru copii, școala de surfing și activtățile distractive.
· Peste 100 de copii instituționalizați de la mai multe orfelinate au fost găzduiți de Divertiland de-a lungul verii, ca parte a campaniei de CSR „Un val pentru un zâmbet”, realizată în parteneriat cu organizația non-profit SOS Vietile Copiilor – proiect dezvoltat și gestionat de echipa Oxygen.
„Campania de marketing și strategia de poziționare și comunicare implementate împreună cu partenerul nostru strategic de comunicare, Frank Group, au generat nivelul dorit de conștientizare în rândul consumatorilor țintă și au poziționat Divertiland ca destinație de top în entertainment-ul outdoor anul acesta. Vom continua activitățile și în restul anului, concentrându-ne pe alte atracții: o zonă de joacă pentru copii aflată în interior, un teren de paintball exterior și altele pe care le vom dezvălui în curând”, spune Alexis Paizis, Director General, Divertiland.
„Divertiland reprezintă o oportunitate unică de comunicare pe piața de entertainment, precum și o provocare interesantă atât pentru client, cât și pentru agenție. Proiectul a presupus o perioadă specifică de implementare, cu termene scurte pentru luarea deciziilor și adaptarea strategiei, a produselor și ofertelor și totodată pentru poziționarea lor pe piață. Echipele implicate în acest proiect au făcut o treabă excelentă în ceea ce privește coordonarea și viteza de reacție, ceea ce a contribuit la rezultatele bune ale acestui sezon”, adaugă Irina Popescu, Manager de Marketing & Comunicare, Divertiland.
Echipele care au coordonat și implementat campania de marketing pentru Divertiland includ:
Frank: Andreea Bahrin (Client Service Director), Katerina Todorovski (Senior Account Manager), Ana-Maria Ciobotaru (Copywriter), Ramona Damiean (Art Director), Ioana Codiță (Designer), Bogdan Gheighiș (Fotograf).
Frank Digital: Ciprian Susanu (Head of Digital), Oana Manta (Senior Art Director), Sorin Porumboiu (Senior PHP Developer), Lucica Radu (Head of Social Media), Marusia Sandu (Social Media Manager), Iulian Cristea (HTML Coder).
Oxygen: Raluca Teodorescu (Senior Account Manager), Raluca Sofronie (Account Executive).
MSPS: Katerina Gouma (Head of Promotion), Liviu Cristache (Implementation Manager), Mircea Dumitru (Web Developer), Alina Pilă (Senior Account Executive).
Skepsis: Mirabela Vlad (Account Manager), Tiberiu Crivăț (Event Producer), Bogdan Popescu (Account Manager), Alina Simion (Account Executive), Bogdan Dumitrescu (Art Director), Aurelian Ungureanu (Set designer).