Serialul reprezintă o modalitate inovatoare de promovare a atracțiilor și serviciilor parcului
Pornind de la promovarea și prezentarea atracțiilor unice pe care le propune vizitatorilor, Divertiland, cel mai mare parc de distracții din România, a lansat în premieră pentru segmentul de leisure și entertainment mini-serialul “Care pe Care”, al cărui rol este să evidențieze modalitățile în care publicul se poate distra într-o zi de vacanță în oraș.
Mini-serialul “Care pe Care”, regizat de Irina Grigore, se compune dintr-o serie de 8 filmulețe, ale căror durată nu depășește 2.5 minute și care prezintă pas cu pas competiția dintre Cristina și Andrei, doi tineri simpatici care se bucură de atracțiile din cadrul parcului, implicându-se în cele mai interesante și amuzante probe, cu recompense și pedepse.
“Strategia de comunicare online și comunitatea construită, ce numără peste 340.000 fani ai paginii noastre de Facebook și peste 500.000 vizitatori unici ai website-ului nostru, ne-au inspirat în lansarea unui produs unic pentru ei, prin intermediul cărora să îi motivăm și inspirăm să vină alături de noi și în mediul offline. Aducerea comunității online în offline este una dintre preocupările actuale ale fiecărui brand și în viitorul apropiat vom lansa mai multe proiecte în această direcție. Cristina și Andrei sunt două personaje în care ne regăsim cu toții, sunt doi tineri în căutarea distracției aproape de casă și care se bucură de fiecare dintre atracțiile oferite de Divertiland. Mai mult decât atât, Cristina și Andrei sunt și clienții noștri, care au devenit clienți fideli după participarea la acest proiect”, a declarat Irina Popescu, Marketing&Communication Manager, Divertiland.
Pe parcursul competiției, Cristina și Andrei se întrec pe cele mai spectaculoase tobogane, caută comori ascunse în piscina cu valuri și pe râul leneș, se distrează în timpul lecțiilor de surf, la bungee jumping sau la carturi. Recompensele constau în momente de răsfăț în fața unui cocktail sau relaxare la un masaj, însă nimic nu se compară cu alegerea pedepsei pentru cel învins.
Provocările pot fi urmărite atât prin cele două canale vizate, Facebook (https://www.facebook.com/DivertilandPark) și www.divertiland.ro, cât și prin intermediul canalului de Youtube al Divertiland:
https://www.youtube.com/watch?v=kBBWSkjNOYc
https://www.youtube.com/watch?v=B7UYzyW2r8Q
https://www.youtube.com/watch?v=JLXFXp-1MkU.
Divertiland aduce pe piață o ofertă completă de petrecere a timpului liber, prin cele 22 de tobogane inedite pentru toate vârstele, singura piscină cu valuri și unica plajă cu nisip din București, zonă specială pentru copii, cu piscină încălzită, structură de tip Bungee Dome și multe alte atracții, atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari.