Diverta – cel mai mare lant de magazine media din Romania – va investi, in 2006, peste 3 milioane de euro pentru deschiderea de magazine noi, respectiv pentru dezvoltarea conceptului "Best in Diverta" in cadrul retelei deja existente.
Continuand planul de investitii de anul trecut, cand au fost inaugurate 15 locatii noi, Diverta va deschide, in cursul acestor saptamani, inca 3 magazine.
La Bistrita, noul magazin Diverta ocupa o suprafata de 140 mp; in Timisoara, noua locatie va fi amplasata in cadrul complexului comercial Bega si va avea o suprafata de 230 mp, iar la Iasi, Diverta va ocupa 240 mp in Moldova Mall.
Cele 3 magazine noi inseamna, pentru companie, o investitie de aproape 500.000 euro si 35 de locuri de munca nou create.
Pana la finele acestui an, vor mai fi inaugurate inca 7 magazine noi, astfel incat Diverta sa incheie 2006 cu o retea nationala de 100 de magazine.
Diverta este cel mai mare retailer de produse media din Romania, oferind pietei o solutie completa de produse si servicii pe acest domeniu. In 2005, Diverta a obtinut o cifra de afaceri de 31,5 milioane euro, o crestere de 56% fata de anul precedent. Cresterea este datorata dezvoltarii extensive din 2005 si aportului adus de fuziunea cu Best Computers.
Diverta si Best Computers sunt branduri ale RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri comerciale cu capital romanesc de pe piata autohtona.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Barometrul RetuRO – noiembrie 2024
Sezamo, aliat de nădejde de Crăciun: cea mai aglomerată zi a fost 23 decembrie, iar valoarea coșului...
Creștere locală și consolidare globală pentru Offerista în 2024
Homplex testează primul sistem de ”smart metering” dedicat operatorilor de energie, pentru monitoriz...
Întreprinderile din UE se află în fruntea omologilor din SUA și China în ceea ce privește creșterea ...
Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni și continuă lupta împotriva risipei aliment...
Gewiss a semnat un acord preliminar de achiziționare a 75,04% din acțiunile companiei Beghelli
NAI Romania: Piața hotelieră din Craiova devine internațională