Cu trei săptămâni înainte de începerea noului an școlar, Diverta estimează vânzări cu 20% mai mari decât în 2012 la gama de produse școlare. Așteptările retailerului se întemeiază pe vânzările din ultimele săptămâni, dar și pe oferta diversificată din acest an, adresată tuturor categoriilor de elevi, de la grădiniță și clasa 0 la liceu. Atuu-urile Diverta pentru sezonul Back to School 2013 sunt ghiozdanele echipate pentru grădiniță și școală precum și colecțiile cu licență, inspirate din filme sau desene animate, pentru elevi de toate vârstele.
În ultimii ani, preferințele consumatorului român se îndreaptă către produsele de brand, comportamentul de cumpărare fiind puternic influențat de ceea ce este la modă, dar și de designul și calitatea produselor. In prima parte a lunii august Diverta a înregistrat o triplare a vânzărilor (comparativ cu aceeași perioada a anului trecut) la colecțiile școlare și pentru adolescenți, colecții al căror design este inspirat de personaje celebre de film sau desene animate (Princess, Cars, Mickey&Minnie, Transformers, Hobbit, Monster High etc) sau semnate de designeri celebri (Jordi Labanda, Aghata Ruiz de la Prada,Joshua Devis, Vicky Martin Berrocal).
Primordial pe lista de cumpărături este însă ghiozdanul. Diverta rămâne și în acest an fidelă conceptului pe care l-a consacrat în România – ghiozdanul echipat și vine în întâmpinarea clienților săi cu ghiozdane echipate, cu licențe îndrăgnite de cei mici. Noutatea din acest an o constituie ghiozdanele echipate pentru grădiniță, al căror design este și el inspirat din poveștile celebrelor și îndrăgitelor personaje Mickey și Minnie.
Dincolo de design-ul care trebuie neapărat să fie pe gustul copilului, unul dintre factorii cei mai importanți care ar trebui să influențeze procesul de cumpărare a unui ghiozdan este calitatea, cea care determină implicațiile medicale pe care purtarea unui ghiozdan cinci zile pe săptămână le-ar putea avea asupra copilului. Nu numai cât de greu este ghiozdanul contează, ci și tipologia lui. Un ghiozdan greșit construit îi poate provoca copilului dureri de spate și poate duce, în timp, la deformarea coloanei. Pentru a evita acest lucru, bretelele trebuie să fie late, reglabile, căptușite, iar spatele ghiozdanului, de asemenea, căptușit. Forma trebuie să fie ergonomică, astfel încât să poată distribui optim greutatea pe tot spatele copilului. Siguranța în trafic etse și ea foarte importantă, astfel că ghiozdanul trebuie să aibă benzi reflectorizante pe față, dar și pe bretele și părțile laterale. Diverta oferă numeroase modele de ghiozdane care respectă standardele de calitate, iar vânzările din ultima perioadă arată un interes din ce în ce mai mare al clienților pentru aceste aspecte.
Diverta estimează în acest sezon vânzări cu 20% mai mari decât în 2012. În topul vânzărilor se află penarele și ghiozdanele cu o pondere de 35 % din totalul vânzarilor de produse scolare (20% ghiozdane si rucsacuri, 15% penare), urmate de instrumentele de scris cu o pondere de 21% și de caietele 20%.
Diverta este unul dintre principalii jucători pe piața produselor școlare și de papetărie din țara noastră, cu o ofertă variată, adresată tuturor categoriilor de consumatori. Orintată pe nou și conectată la tendințele din piața mondială, Diverta raspunde an de an nevoilor consumatorului modern, produsele sale reprezentând, în fiecare segment, concepte de referință la scară mondială, deopotrivă din punct de vedere al designului și al călității.
Campania Diverta Back to School a început în acest an pe 15 august și continua până pe 30 septembrie. Pentru stimularea vânzărilor, retailerul organizează pentru clienții fideli o tombola și susține diferite promoții la produsele cele mai apreciate.