Diverta, cea mai mare retea de magazine media din Romania, a realizat in 2007 o cifra de afaceri de 46.5 milioane de euro, inregistrand o crestere cu 20 de procente fata de anul 2006.
“Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare; cinci din cele 8 magazine noi deschise in 2007 sunt amplasate in locatii strategice Am consolidat si relatia cu publicul nostru, pentru care am organizat, anul trecut, peste 80 evenimente: lansari de produse noi, sesiuni de autografe, ateliere de lectura pentru copii, etc.” declara Dan Rosu, CEO Diverta. In 2007, cartea si produsele de papetarie au avut cele mai mari ponderi in rulajul Diverta, aducand fiecare cate 25 procente din veniturile retelei. Vanzarile de carte au crescut fata de anul precedent cu 39%, iar gama de papetarie cu 28%. Evolutia vanzarilor produselor media a fost de asemenea semnificativa ( 35% ) ,acestea reprezentand 15% din rulaj.
Gama de produse IT a fost restructurata progresiv, concentrandu-se pe gadgeturi si device-uri de ultima generatie. IT-ul a crescut, astfel, cu 14 procente fata de 2006, si reprezinta 20 de procente din vanzarile totale din 2007.
In 2008 Diverta va investi 8 milioane de euro in deschiderea a 10 magazine noi. Acestea vor avea o suprafata medie de 700 mp si vor fi deschise in centre comerciale din orase cu peste 100 000 locuitori.
In 2008, Diverta se va concentra pe innoirea gamelor comercializate, urmand sa lanseze, in premiera in Romania, noutati din toate domeniile: carte, media, papatarie sau IT.
Pentru anul in curs, Diverta estimeaza un rulaj de peste 56 milioane de euro.
{mosloadposition user10}