Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Diverse tipuri de campanii de marketing folosite astăzi

pexels campanii digital marketing

Profesioniștii în marketing pot lansa diferite campanii online pentru a crea și facilita interacțiuni eficiente cu utilizatorii, care la rândul lor participă pentru premiile care se pot găsi la mijloc. Prin campanii diverse, organizatorii își pot realiza obiectivele comerciale, cum ar fi: colectarea de informații despre potențialii clienți, colectarea de conținut original, promovarea mărcilor sau produselor lor și direcționarea traficului către magazinele online sau offline.

Un tip de campanie de marketing interesant este cel care implică o ruletă, care permite utilizatorilor să învârtă o roată, obținând astfel șansa de a câștiga imediat un premiu. De obicei, se oferă o gamă largă de premii. Multe mărci aleg să lanseze acest tip de campanie online și, cel mai probabil, această schimbare a avut loc după ce jocul de ruletă în sine a trecut în online, făcând mult mai simplu accesul fanilor în zilele noastre. Diferitele versiuni și opțiunile single și multiplayer o transformă într-o activitate interactivă. Când Instagram a descoperit cum să-și creeze propria ruletă, a demonstrat din nou utilizatorilor cât de spontană și populară este ca rețea de socializare. Pentru a seta roata în mișcare, un anumit brand ar trebui să publice un videoclip sau un GIF al unei roți de ruletă pe propriul profil sau ca story. Apoi, fiecare utilizator face o captură de ecran și își postează rezultatele ca fotografie pe propriul perete. Ei trebuie să menționeze brandul și hashtag-ul campaniei, astfel încât inițiatorul să poată urmări toate postările.

campanii marketing

sursa foto

Campania de Vânzări Flash este similară cu campania ruletei. Cu toate acestea, este mai potrivită pentru comerțul electronic și corporațiile online-to-offline (O2O) care doresc să lanseze activități de marketing. În timpul campaniilor de vânzări flash, utilizatorii pot câștiga cadouri sau o reducere specială pentru produsele promovate. Desfășurată doar pe durata a 24 de ore, cum ar fi, cu ocazia Halloween-ului, de Dragobete sau a altor zile diferite de celelalte, aceasta crește interesul persoanelor. Cine e interesat de acea ofertă va face tot posibilul să nu o rateze.

Campania Repost cere utilizatorilor să re-publice o postare desemnată. Uneori, utilizatorilor li se cere să urmărească contul mărcii sau să menționeze unul până la trei dintre prietenii lor pe postare. Câștigătorii sunt aleși aleatoriu după perioada campaniei. Acest tip de campanie este destul de cunoscut, deoarece Facebooke cel care a popularizat această mișcare.

Campania Colecție de Conținut încurajează utilizatorii să contribuie cu conținut original legat de brand sau de produsele promovate. Acest conținut se referă la recenzii, imagini, videoclipuri sau sloganuri. Câștigătorii primesc premii, fiind aleși de organizator în funcție de calitatea conținutului lor. Imaginează-ți că îți cumperi un joc Lego, asamblezi totul, iar apoi faci o fotografie; o postezi și în scurt timp mai câștigi un joc.

Într-o Campanie de Precomandă, numai utilizatorii care au făcut o precomandă sunt calificați să cumpere produsele desemnate. Acest tip de campanie este cel mai potrivit pentru lansarea de produse de mare valoare, cum ar fi produsele 3C (Computer, Communication, Consumer Electronics).

În cele din urmă, dar nu cel mai puțin folosită, Campania de Încercare Gratuită permite brandurilor să distribuie mostre de produse către publicul țintă. Pentru a le obține, utilizatorii trebuie să prezinte motivele pentru care ar trebui să fie selectați. Aceasta este una dintre cele mai pline de satisfacții campanii de marketing și poate fi deosebit de benefică; pe de o parte, mostrele de produse servesc drept stimulent pentru premii, iar pe de altă parte, brandurile pot colecta feedback valoros despre produsele lor, înainte de a fi lansate în mod oficial.

Pe lângă utilizarea unei campanii cu sistem structurat, precum cele prezentate, specialiștii în marketing pot apela și la campanii mai creative. Prin intermediul acestora, ei pot ajusta într-o oarecare măsură formatul și regulile campaniei pentru a se potrivi cu scopul lor. Cele mai bune campanii de marketing au toate un lucru în comun – fac mult mai mult decât promovarea unei mărci, a unui produs sau a unui serviciu. Cele pe care le iubim și care au cel mai mare impact ne fac să ne gândim la industrie, la lume în general și la locul nostru în ea. Canalizarea energiei creative în campaniile de marketing poate ajuta o afacere să atragă mai multă atenție din partea clienților actuali și a celor potențiali.

pexels campanii digital marketing

sursa foto

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.