Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Diva Universal lanseaza campania de imagine „Stim ce vor femeile”

Mihai Dobrovolschi, Virgil Ianţu, Adrian Despot şi Marius Florea Vizante susţin campania

Dobro, Iantu, Vizante & Adrian = DIVA

Diva Universal a lansat pe 8 martie prima campanie de imagine susţinută de vedete din România. Mihai Dobrovolschi, Virgil Ianţu, Adrian Despot şi Marius Florea Vizante sunt cele patru celebrităţi care au devenit imaginea campaniei „ŞTIM CE VOR FEMEILE”.

Diva Universal este televiziunea perfectă pentru femei, pentru că le oferă CEEA CE VOR. Printre lucrurile importante pe care le doresc femeile este nevoia ca partenerii de viaţă să se străduiescă un pic mai mult să le înţeleagă. Vor parteneri mai buni, relaţii mai bune, o viaţă mai bună şi mult umor. Acum Diva Universal încurajează pe bărbaţi să înţeleagă femeile şi îi susţine să devină parteneri mai buni.

Dobrovolschi, Ianţu, Adi Despot şi Vizante întruchipează patru bărbaţi disciplinaţi, inteligenţi, volubili şi atenţi pe care îi găsim alături de femeile Diva. Aceştia îşi asumă faptul că trebuie să treacă printr-un proces de înţelegere, dacă doresc să devină parteneri, iubiţi, soţi sau taţi mai buni. Ei ştiu că femeile sunt complicate, aşa că, dacă vor într-adevăr să ştie ce vor ele trebuie să se supună unui regim autoperfecţionare: să urmărească serialele Diva Universal. Eroinele din Soţia perfectă, Mediumul, În jungla oraşului sau Soţii de militari pot fi adevărate surse de inspiraţie pentru bărbaţii care doresc să ştie mai mult despre femei.

Pentru ilustrarea campaniei „Ştim ce vor femeile”, Diva Universal a creat 4 filmuleţe care vor fi postate săptămânal pe site-ul www.stimcevorfemeile.ro, în datele de 8, 15, 22 şi 29 martie, în care cele patru celebrităţi îşi dau întâlnire să vizioneze serialele Diva şi să înveţe împreună CE VOR FEMEILE. Fiecare filmuleţ are legătură cu unul din cele patru seriale, iar fiecare vedetă are, pe rând, rolul principal.

Campania este susţinută printr-un media mix ce conţine media online, radio, print, outdoor, indoor, TV şi PR.

ŞTIM CE VOR FEMEILE:
4 BĂRBAŢI DISCIPLINAŢI, INTELIGENŢI, VOLUBILI ŞI ATENŢI

DOBRO = DISCIPLINAT
Se trezeşte la ora 5.30 în fiecare dimineaţă de aproape 13 ani şi face cel mai bine cotat matinal din radioul românesc. E un leader de opinie cunoscut şi are fani înrăiţi (şi fane) care apreciază stilul lui cool şi relaxat.

IANŢU = INTELIGENT
După miile de întrebări de cultură generală puse la “Vrei să fii miliardar?”, Virgil Ianţu s-a ales cu un statut diferit: cel de supervedetă. Este unul dintre cei mai bine cotaţi prezentatori de televiziune, respectabil, stilat şi inteligent.

VIZANTE = VOLUBIL
Un mare nume al teatrului şi filmului românesc, Marius Florea Vizante întruchipează tipul volubil şi degajat. Compania lui e foarte căutată pentru repertoriul de replici comice şi talentul său incredibil care îi definesc personalitatea sa magnetică.

ADIDESPOT = ATENT
Muzician de talent, care scrie şi versurile pieselor pe care le compune, Adrian/Adi Despot este un spirit liber plin de sensibilitate, atent, serios şi plin de farmec.

Bucuresti, 14.03.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.