Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Distributorul român Color Smart țintește o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2021

Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution

Compania românească Color Smart Distribution, unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova al Benjamin Moore și Novacolor, branduri premium de amenajări interioare și exterioare, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 3 milioane de euro, cu 50% în plus față de anul trecut.

Compania a inaugurat în această lună un nou showroom în zona Aviatorilor din București, care reprezintă o investiție totală de 500.000 de euro. Investiția se înscrie în strategia de companiei pentru următorii ani, de a crește într-un ritm anual de 30-50%, similar cu evoluția businessului în ultimii trei ani.

Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution
Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution

”Creșterea vine din dezvoltarea și maturizarea sistemului de distribuție, precum și din proiecte noi, atât cu specialiști – arhitecți, designeri, constructori – cât și clienți finali. Observăm dorința clienților de a avea soluții de amenajări interioare sofisticate, unice, personalizate, ceea ce explică avansul segmentului premium de vopseluri de interior și exterior, segment de piață al cărui lider suntem”, declară Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution.

Totodată, noul showroom marchează și rebrandingul companiei fondate de Cătălina Trupșor în anul 2005. Compania deține două showroom-uri proprii în țară – București, Constanța, – și comercializează produse prin intermediul a 12 magazine partenere în țară.

Principalele provocări în expansiunea businessului Color Smart sunt creșterea sistemului de distribuție, dezvoltarea comunității de specialiști și îmbunătățirea performanțelor în zone precum logistică și customer service.

”Pandemia a modificat comportamentul clienților noștri, care au petrecut mai mult timp în interior și au investit bugete mai generoase în amenajarea locuințelor lor. Apetitul consumatorilor pentru tot ceea ce înseamnă decorațiuni interioare s-a majorat, iar acest trend se va menține și în 2021-2022, susținut de preferința românilor de a fi proprietarii imobilelor în care locuiesc”, afirmă Cătălina Trupșor.

Conform managerului, clienții care ajung în showroom-ul companiei sunt familiari cu brandurile Benjamin Moore și Novacolor și își doresc amenajări unice, speciale, deosebite.

Ei alocă pentru decorarea pereților din interior bugete ce încep de la 2 euro pe mp și pot să depășească 200 euro pe mp. Pentru pereții exteriori bugetul pentru produse începe de la 3,5 euro pe mp și poate depăși 100 euro pe mp, iar dacă este vorba de restaurarea unor monumente istorice, costurile sunt și mai mari.

Cele mai vândute produse sunt cele cu finisaj mat, iar nuanțele preferate de români sunt cele pastelate, care reprezintă circa 70% din vânzări. De asemenea, sunt pe un trend ascendent vânzările de vopseluri pentru lemn și metal, ceea ce înseamnă că românii realizează mai multe proiecte de amenajări în aer liber (terasă sau curte).

Paletarul de culori Benjamin Moore conține 35.000 de nuanțe, în relief, mate, lucioase, cu textură unicat. Compania americană Benjamin Moore este lider de piață în topul producătorilor de vopseluri, lacuri și tencuieli decorative premium la nivel global.

Piața locală a vopselurilor este estimată la 180-200 milioane de euro și  în ultimii trei ani ritmul anual de creștere a fost de 5-7%.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.