KFC Romania si McCann Bucuresti au lansat Campania „Distractie pe bani putini”, o campanie care promoveaza noua oferta SMART MENU si care va fi activa in lunile ianuarie, februarie si martie 2015.
Suntem cu totii de acord ca lunile ianuarie si februarie nu sunt cele mai bune luni ale anului, multi dintre noi avand bugete „limitate” dupa o luna decembrie cu multe sarbatori, cadouri si vacante.
Dar, cu putin ajutor de la KFC, sunt unele lucruri la care nu trebuie sa renuntam, ci doar sa le reinventam! KFC vine astfel in ajutorul iubitorilor de “pui pe bune”, cu un SMART MENU care include: 2 crispy strips, 3 hot wings, cartofi si racoritoare, adica ce-i mai bun de la KFC, dar la un pret special, ca pentru lunile ianuarie si februarie.
“Oamenii “pe bune”, carora KFC le vorbeste, nu sunt cei care se bucura de momentele fericite – oricine stie sa faca asta. Oamenii “pe bune” din campaniile KFC sunt cei care transforma provocarile vietii de zi cu zi in pretexte pentru povesti cool. In ianuarie, tema lor de gandire e concreta: cum faci sa te descurci cu bani putini. Plecand de la pretul special al Meniului Smart, KFC isi propune sa ii inspire pe eroii urbani ai vremurilor noastre sa isi foloseasca inventivitatea ca sa se distreze cu bani putini: sa se imbrace haios, chiar daca nu isi permit ultima colectie de haine sau sa se distreze prin oras, chiar daca orasul nu e New York”, a declarant Sebastian Olar, Group Creative Director McCann Bucuresti.
“Am ales să începem anul “smart”, pentru că știm că este perioada cea mai provocatoare pentru bugetul personal – tuturor ne place să cheltuim în vacanță, iar în lunile ianuarie și februarie suntem nevoiți să ne distrăm cu bani puțini. Provocarea a fost să găsim o abordare general valabilă, care să depășească granițele locale. Astfel, a rezultat prima campanie KFC preluată din România la nivel regional, de la concept, până la execuții vizuale, TV și online”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
Cele doua spoturi ale campaniei:
Cina: https://www.youtube.com/watch?v=Tl9U15RxeHw
Ski: https://www.youtube.com/watch?v=OjinTq2InEo
De asemenea, pentru a scoate in evidenta mesajul campaniei – Distractie cu bani putini – si pentru a le atrage atentia fanilor KFC – tineri si mari consumatori de retele de socializare – MRM Romania a lansat o campaniei online dedicata. In cadrul campaniei, fanii KFC sunt invitati sa posteze imagini cu distractiile lor de zi cu zi pe bani putini, folosind hashtag-ul #distractiecubaniputini. Hashtag-ul propus de KFC ironizeaza in mod direct un alt hastag faimos #richkidsofinstagram, folosit de copiii de bani gata pentru a-si etala bogatiile.
Mai multe detalii pe pagina dedicata de Tumblr: //littlemoneybigfun.tumblr.com/.
Campania va fi activa pe TV, instore, OOH si online, si are in centru comunicarea produsului Smart Menu.
Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la această campanie este formată din: Executive Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Sebastian Olar, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Copywriter: Valentin Lica, Art Director: Robert Soparlache, Senior Account Manager: Simona Geaca, Account Executive: Oana Grigore, AV Producer: Adrian Radu, Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian.
MRM Worldwide Romania care a contribuit la această campanie este formată din: Chief Creative Officer: Nir Refuah, Copywriter: Sandra Bold, Art Director: Nadejda Ghilca, Client Service Director: Ionela Buta, Account Manager: Tina Cretu, Senior Account Manager: Gina Zgubea, Web Developer: Alexandra Visan,
Echipa KFC Romania: Chief Marketing Officer: Monica Eftimie, Marketing Director KFC: Monica Douglas, Senior Brand Manager: Gabriel Nenciu, Brand Manager: Mariana Dumitrescu.
Regizor: Anton Groves, Casa de productie: Family Film.