Românii s-au distrat aseară, la PRO TV, alături de îndrăgitele personaje din serialele de comedie Las Fierbinți și Atletico Textila și au trăt emoția calificării în finala Europa League, la meciul dintre Liverpool și Villarreal.
Încercările lui Robi de a le demonstra fierbințenilor, cu ajutorul Aspirinei și Gianinei, că este un adevărat vindecător și făcător de minuni au fost urmărite aseară de peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 19:59 – 20:55, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, peste 2 milioane de români au urmărit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 10.2 puncte de rating și 29.8% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 4.4 puncte de rating și 13% cotă de piață.
Comedia a continuat la PRO TV cu serialul Atletico Textila. Popa Ilie a aflat aseară că este, din nou, sub media vânzărilor estimate la biserică și a trecut la acțiuni serioase pentru a fi în grafice. Aventurile preotului portar și ale colegilor săi au fost urmărite de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 20:55 – 22:00, iar în minutul de maximă audiență de la 20:55, aproape 1.7 milioane de români au urmărit Atletico textila. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 9.5 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 8.3 puncte de rating și 20% cotă de piață.
Returul celei de-a doua semifinale Europa League le-a adus pe Liverpool și Villareall față în față, într-o luptă crâncenă pentru calificare. După 1-0 în tur pentru Villareall, Liverpool a scos aseară toate armele pe Anfield și a reușit prin autogolul lui Soriano, în minutul 7, și golurile lui Daniel Sturrdige în minutul 63 și Adam Lallana în minutul 81, să câștige partida și să se califice în finala competiției. Meciul a fost urmărit aseară de peste 1 milion de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 22:06 – 23:56, iar în minutul de maximă audiență de la 22:19, peste 1.3 milioane de români au urmărit lupta pentru calificare. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a fost lider de audiență, cu 7.2 puncte de rating și 20.1% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 6.4 puncte de rating și 17.8% cotă de piață.
Finala Europa League dintre Liverpool și Sevilla va avea loc pe 18 mai, la Basel, și va fi transmisă, în direct, de PRO TV!