Juriul SABRE Awards EMEA a desemnat campania „Protejează-i aripile” ca fiind cea mai valoroasă din regiune
O campanie de încurajare a testării HPV și creștere a gradului de informare cu privire la bolile provocate de infecția cu acest virus, care a contribuit la decizia anunțată de Ministerul Sănătații de a relua vaccinarea împotriva HPV a fost premiată seara trecută la Londra, în cadrul galei SABRE AWARDS EMEA, cu cel mai înalt titlu acordat în fiecare an unei singure campanii pe care juriul o consideră „Best in Show”.
Campania „Protejează-i aripile” dezvoltată de agenția Rogalski Damaschin Public Relations, împreună cu divizia sa de PA Good Affairs pentru compania MSD, a marcat astfel o premieră istorică pentru comunicarea în domeniul medical din România, în ciuda numeroaselor provocări pe care acest domeniu și vaccinarea în mod particular le pun în spațiul public românesc.
În 2017, în România, două din trei femei nu se testaseră împotriva cancerului de col uterin și trei din patru nu știau că există un vaccin care le poate proteja de această boală. La doi ani de la campanie, numărul femeilor care s-au testat s-a dublat, iar gradul de conștientizare a publicului pe subiect s-a îmbunătățit substanțial.
Campania a fost distinsă atât cu un Golden SABRE în categoria Public Affairs, cât și cu un Platinum SABRE, distincție acordată unei singure campanii pe care juriul international o consideră cea mai valoroasă dintre toate campaniile câștigătoare. Anterior, aceeași campanie a fost premiată la Romanian PR Award în categoriile Public Affairs/Lobby/Advocacy și Best Use of PR Measurement & Evaluation.