PLAYHOUSE DISNEY SE TRANSFORMĂ ÎNTR-O NOUĂ EXPERIENŢĂ TV PENTRU PREŞCOLARI
Compania Walt Disney EMEA a anunţat astăzi lansarea Disney Junior, o nouă platformă multiplă de brand pentru copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani şi familiile acestora, disponibilă în Romania din 1 iunie 2011, sub forma unui bloc de programe.
Lansarea Disney Junior este următorul pas din strategia globală a companiei Walt Disney dedicată preşcolarilor. Bazându-se pe succesul înregistrat de canalul Playhouse Disney, lansat în Marea Britanie în septembrie 1999 şi transmis în prezent în 109 de ţări din întreaga lume, noul canal Disney Junior va înlocui Playhouse Disney şi îşi va extinde actuala audienţă astfel încât să includă copiii cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani. Disney Junior va difuza zilnic conţinut, va avea un website integrat, VOD (video on demand), platforme de descărcare mobile şi cu plată.
Lansarea din România va fi sprijinită printr-o amplă campanie de marketing.
Totodata, lansarea va fi susţinută prin campanii de promovare TV, print, VOD şi online care vizează părinţii şi copiii, precum şi parteneriate cu social media şi comunităţile de părinţi.
Continuând succesul producţiei locale Moto-animăluţele din junglă a centrului de producţie Disney Channels din Europa, grila cu conţinut global transmisă de Disney Junior va fi suplimentată cu producţii locale şi formate localizate pe platforme multiple. Al doilea sezon din serialul nominalizat la premiile BAFTA1, Moto-animăluţele din junglă, va debuta în cadrul grilei de programe Disney Junior. Produs de Spider Eye Animation, cu sediul în Cornwall, sezonul doi include 26 noi episoade pline de culoare şi interactive care vor fi transmise pe platformele Disney Junior în EMEA în 2011 şi în Romania pe 1 iunie 2011.
Disney Junior va deveni casa unor programe foarte îndrăgite, cum ar fi Clubul lui Mickey Mouse, Moto-animăluţele din junglă, Manny Iscusitul şi Agentul Special Oso, dar şi unor seriale noi precum Jake and the Never Land Pirates care va avea premiera în acelaşi timp cu lansarea Disney Junior, pe 1 iunie 2011.
Beth Gardiner, Vice-Preşedinte, Original Programming and Development, Disney Junior EMEA a declarat: “Disney Junior va aduce la un loc moştenirea fără egal a poveştilor clasice de la Walt Disney, personajele îndrăgite, muzica antrenantă şi învăţarea prin joc, oferind astfel o experienţă perfectă de vizionare atât pentru copii, cât şi pentru familiile acestora.
“Am ţinut cont de gândurile şi preocupările părinţilor şi ne-am dezvoltat oferta pentru a ne asigura că le satisfacem nevoile. Vom păstra cele mai bune programe Playhouse Disney, şi în acelaşi timp vom introduce noi programe atrăgătoare pentru publicul existent şi fidel, şi vom dezvolta noi programe destinate copiilor de şase şi şapte ani care nu sunt suficient de mari pentru alte canale Disney.
Maciej Bral, Vice-Preşedinte, Disney Channels CEE şi pieţele emergente “Odată cu lansarea Disney Junior ne propunem să conturăm o legătură emoţională cu copiii şi un loc de încredere pentru părinţi, prin aducerea in prim plan a personajelor clasice Disney, în mod firesc, si prin introducerea de personaje noi şi originale care sperăm să devină clasice în viitor.”
Disney Junior va avea premiera în România în data de 1 Iunie 2011.
NOTE
1 În luna noiembrie 2010, Moto-animăluţele din junglă a fost nominalizat pentru ‘cel mai bun desen animat pentru preşcolari’ în cadrul premiilor BAFTA pentru Copii 2010
* Ţările din regiunea EMEA în care se va lansa Disney Junior în 2011 sunt: Italia, Franţa, Spania, Germania, Austria, Elveţia, Polonia, Turcia, Grecia, Ungaria, Cehia, Africa de Sud, România, Bulgaria, Portugalia, Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia, Suedia, Belgia, Olanda şi Luxemburg
La nivel global, Playhouse Disney Channel este disponibil în 19 limbi, cu 14 semnale vizuale în 109 de ţări şi 50,8 milioane de case cu 25 de canale în total. În EMEA, Playhouse Disney este disponibil în 74 de ţări, cu 7 semnale vizuale, în 12 limbi. Aceasta înseamnă 13 canale în total şi 27,8 milioane de case.
În EMEA, Playhouse Disney este/Disney Junior va fi disponibil în 74 de ţări, cu 7 semnale vizuale, în 12 limbi. Aceasta înseamnă 13 canale şi 27,8 milioane de case.
Despre Disney Junior:
Noul brand centrat pe învăţare, Disney Junior, reflectă legătura emoţională pe care generaţii de consumatori o au cu poveştile şi personajele Disney, atât cele clasice cât şi cele contemporane.
Programele Disney Junior îi invită pe părinţi să se alăture copiilor lor pentru a trăi experienţa Disney cu poveşti şi personaje magice, muzicale şi naturale, incorporând în acelaşi timp teme specifice de învăţare şi dezvoltare create pentru copiii cu vârste între 2 şi 7 ani. Serialele şi animaţiile Disney Junior combină inegalabilele poveşti Disney şi personajele îndrăgite de copii cu învăţarea, cuprinzând matematică, limbi străine, nutriţie şi stiluri de viaţă sănătoase, precum şi cu abilităţile sociale. Prin mixul de programe de desene animate şi acţiune live, Disney Junior inspiră învăţarea prin joc, de la primele noţiuni în domeniul matematicii şi limbilor străine, la stiluri de viaţă sănătoasă, cu accent pe dezvoltarea socială şi emoţională. Celebrează copilăria încurajându-i pe copii să râdă, să cânte, să danseze şi, mai presus de toate – să se distreze.
De la prima etapă de dezvoltare a programelor, Disney apelează la experţi în educaţie şi dezvoltarea copiilor care analizează toate premisele şi scenariile înainte de etapa de dezvoltare. Viziunea brandului Disney Junior a fost creată în strânsă colaborare cu părinţii, întreg conţinutul fiind aprobat de mămici.
Despre Playhouse Disney
Playhouse Disney a fost lansat în Marea Britanie în septembrie 1999 şi apelează la poveşti care implică creativitatea şi personaje angajante pentru a face învăţarea o experienţă veselă pentru preşcolari. Programe precum ‘Moto-animăluţele din junglă’, Clubul lui Mickey Mouse’ şi ‘Manny Iscusitul’ abordează diferite zone de dezvoltare a copiilor, de la primele noţiuni de matematică la interacţiune socială, rezolvarea problemelor şi lucrul în echipă. Programele Playhouse Disney sunt create pentru a reflecta rutina unui copil cu zone tematice zilnice.
Despre Compania Walt Disney în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa:
The Walt Disney Company (TWDC) este lider în domeniul divertismentului şi media cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de consum şi grupul său media interactiv.
TWDC Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) activează în regiune de peste 70 de ani, în peste 23 de ţări şi are peste 5.500 de angajaţi. Disneyland Paris s-a deschis în 1992 şi este în prezent principala destinaţie turistică din Europa. TWDC este un distribuitor major de film, printre succesele sale recente numărându-se ‘‘Povestea Jucăriilor 3’’ şi ‘‘Alice în Ţara Minunilor’’—ambele filme au înregistrat recorduri în regiune, contribuind cu peste 1 miliard de dolari la box-office la nivel global. Disney a fost primul studio din istorie care a atins acest record într-un singur an. Compania este şi un furnizor important de programe TV, distribuind seriale de televiziune marca Disney sau nu, printre care se numără serialele de succes ‘‘Desperate Housewives’’ care se situează în top 10 seriale americane difuzate în Franţa, Germania, Italia şi Marea Britanie. Există 58 de canale marca Disney (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic şi Toon Disney) în 23 de limbi din 118 ţări care ajung în peste 76 milioane de case în regiunea EMEA. Gama variată de produse de consum Disney dezvoltate la nivel local sunt comercializate în magazine specializate şi retaileri de masă, precum şi în peste 100 de magazine Disney din Marea Britanie, Spania, Italia, Franţa şi Portugalia. Un nou concept de magazin, lansat recent în şapte oraşe din Europa, oferă o experienţă unică şi magică de cumpărături de care se poate bucura întreaga familie.